Скарлет Йохансон ръси клишета за Dolce & Gabbana


Ах, рекламите на парфюми... Красивите жени, нежната музика, пълната липса на логика... Какво да се прави? Светът на рекламата се движи яростно напред, но парфюмите продължават да тъпчат на едно място, възмути се експертът на AdWeek Ема Базилиан. Всичко, което виждаме в техните реклами, вече е правено и при това върви по тънката граница на пълната пародия. Грандиозният нов спот на уханието The One от Dolce&Gabbana също спада към тази категория.

„О, обожавам Италия”, въздиша красивата Скарлет Йохансон в камерата. „Веднъж имах гадже италианец. Майка му скъса с мен... Музиката ме вдъхновява. Изкуството ме вдъхновява. И вятърът...” Клишетата продължават, докато накрая на екрана се появява заветната златиста бутилчица.

И все пак рекламата работи. Колкото и да е изтъркана и смешна, почти няма човек, който да не се вдъхнови от красотата на Йохансон. Невъзможно е да се отрече, че прастарият рекламен прийом да накарате зрителките да въздъхнат „Искам да бъда като нея!” продължава да улавя милиони жени (и мъже) в примките си. Може би понякога иновациите не са единственото възможно решение за добрата кампания.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изкуственият интелект не е автопилот – той е усилвател
Папа Лъв ХIV обяви 15-годишен компютърен специалист за светец
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Не се опитвайте да бъдете „готини“ на работа. Как вместо това да придобиете влияние в офиса?
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Близо половин милион сирийци са се завърнали от Турция в родината си през изминалите девет месеца
Премиерът Росен Желязков ще бъде на официално посещение в Черна гора
На днешната дата, 8 септември. Малка Богородица