Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Скарлет Йохансон ръси клишета за Dolce & Gabbana
Ах, рекламите на парфюми... Красивите жени, нежната музика, пълната липса на логика... Какво да се прави? Светът на рекламата се движи яростно напред, но парфюмите продължават да тъпчат на едно място, възмути се експертът на AdWeek Ема Базилиан. Всичко, което виждаме в техните реклами, вече е правено и при това върви по тънката граница на пълната пародия. Грандиозният нов спот на уханието The One от Dolce&Gabbana също спада към тази категория.
„О, обожавам Италия”, въздиша красивата Скарлет Йохансон в камерата. „Веднъж имах гадже италианец. Майка му скъса с мен... Музиката ме вдъхновява. Изкуството ме вдъхновява. И вятърът...” Клишетата продължават, докато накрая на екрана се появява заветната златиста бутилчица.
И все пак рекламата работи. Колкото и да е изтъркана и смешна, почти няма човек, който да не се вдъхнови от красотата на Йохансон. Невъзможно е да се отрече, че прастарият рекламен прийом да накарате зрителките да въздъхнат „Искам да бъда като нея!” продължава да улавя милиони жени (и мъже) в примките си. Може би понякога иновациите не са единственото възможно решение за добрата кампания.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.