Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Скарлет Йохансон ръси клишета за Dolce & Gabbana
Ах, рекламите на парфюми... Красивите жени, нежната музика, пълната липса на логика... Какво да се прави? Светът на рекламата се движи яростно напред, но парфюмите продължават да тъпчат на едно място, възмути се експертът на AdWeek Ема Базилиан. Всичко, което виждаме в техните реклами, вече е правено и при това върви по тънката граница на пълната пародия. Грандиозният нов спот на уханието The One от Dolce&Gabbana също спада към тази категория.
„О, обожавам Италия”, въздиша красивата Скарлет Йохансон в камерата. „Веднъж имах гадже италианец. Майка му скъса с мен... Музиката ме вдъхновява. Изкуството ме вдъхновява. И вятърът...” Клишетата продължават, докато накрая на екрана се появява заветната златиста бутилчица.
И все пак рекламата работи. Колкото и да е изтъркана и смешна, почти няма човек, който да не се вдъхнови от красотата на Йохансон. Невъзможно е да се отрече, че прастарият рекламен прийом да накарате зрителките да въздъхнат „Искам да бъда като нея!” продължава да улавя милиони жени (и мъже) в примките си. Може би понякога иновациите не са единственото възможно решение за добрата кампания.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |Цитат на деня
Цитат на деня |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.