Сладкишите като малки злодеи в реклама на „Аквафреш”

Сладкишите като малки злодеи в реклама на „Аквафреш”

Симпатичните шоколадови зайчета, бисквитките и желираните бонбони крият риск за млечните зъби на децата.

Това опитват да внушат с поредица от печатни реклами от компанията GlaxoSmithKline, която е производител на пастите "Аквафреш".

Визиите се вписват в политиката на компанията да рекламира "Аквафреш" като важно средство за защите на зъбите на цялото семейство. Те са дело на израелската рекламна агенция ACW Grey. Три от тях ви представяме тук. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Бързото ранно разпространение на птичи грип в Европа поражда опасения от нова криза
Орбан: Унгария работи върху начин за заобикаляне на американските санкции срещу руските петролни компании
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС
Културни кодове: Кандидатстването за работа стана твърде скъпо начинание