Смешни бонбонки се комбинират в реклама


Революционните бонбонки изискват и хубава реклама, вярваме, че ще се съгласите. Новата британска марка желирани сладкишчета Guzzle Puzzle са представени от рекламистите като нещо, излязло право от фабриката на Уили Уонка (шоколадовата, нали помните книжката на Роалд Дал?). Те имат пет различни аромата – канела, лайм, портокал, банан и малина – но могат да се комбинират както по вкус, така и по форма, за да създават нови вкусове. Така канела+лайм=кола, портокал+банан=дъвка, а малина+лайм=розова лимонада. Рекламният клип на Fallon London подчертава тази комбинативност с малко мръснишки хумор в стила на Монти Пайтън. “Възнамерявам да скоча и да се съчетая с теб, за да произведа вкуса на дъвка!”, обявява „мъжкото” бонбонче. „Предпочитам да не го правиш”, мърмори „женското”. "Успокой се, пич! (пич?! - бел. ред.) Аз съм професионалист!", настоява първото малко неубедително. Но любовта между тях се получава.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Постигнато е съгласие между правителството, синдикатите и бизнеса за Бюджет 2026
Путин: Или украинските войници ще се изтеглят от Донбас, или ще го превземем със сила
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
Борисов за вота: Днес ще направя тест дали работим заедно с "ДПС - Ново начало"
Граждани на над 30 държави вече няма да могат да пътуват до САЩ
На днешната дата, 5 декември. Имен ден празнуват Елисавета, Сава, Савина, Съби
Централната банка на Сингапур проверява банки в разследване за пране на пари на стойност 1,8 млрд. долара