Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Смешни бонбонки се комбинират в реклама
Революционните бонбонки изискват и хубава реклама, вярваме, че ще се съгласите. Новата британска марка желирани сладкишчета Guzzle Puzzle са представени от рекламистите като нещо, излязло право от фабриката на Уили Уонка (шоколадовата, нали помните книжката на Роалд Дал?). Те имат пет различни аромата – канела, лайм, портокал, банан и малина – но могат да се комбинират както по вкус, така и по форма, за да създават нови вкусове. Така канела+лайм=кола, портокал+банан=дъвка, а малина+лайм=розова лимонада. Рекламният клип на Fallon London подчертава тази комбинативност с малко мръснишки хумор в стила на Монти Пайтън. “Възнамерявам да скоча и да се съчетая с теб, за да произведа вкуса на дъвка!”, обявява „мъжкото” бонбонче. „Предпочитам да не го правиш”, мърмори „женското”. "Успокой се, пич! (пич?! - бел. ред.) Аз съм професионалист!", настоява първото малко неубедително. Но любовта между тях се получава.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.