Смешни бонбонки се комбинират в реклама


Революционните бонбонки изискват и хубава реклама, вярваме, че ще се съгласите. Новата британска марка желирани сладкишчета Guzzle Puzzle са представени от рекламистите като нещо, излязло право от фабриката на Уили Уонка (шоколадовата, нали помните книжката на Роалд Дал?). Те имат пет различни аромата – канела, лайм, портокал, банан и малина – но могат да се комбинират както по вкус, така и по форма, за да създават нови вкусове. Така канела+лайм=кола, портокал+банан=дъвка, а малина+лайм=розова лимонада. Рекламният клип на Fallon London подчертава тази комбинативност с малко мръснишки хумор в стила на Монти Пайтън. “Възнамерявам да скоча и да се съчетая с теб, за да произведа вкуса на дъвка!”, обявява „мъжкото” бонбонче. „Предпочитам да не го правиш”, мърмори „женското”. "Успокой се, пич! (пич?! - бел. ред.) Аз съм професионалист!", настоява първото малко неубедително. Но любовта между тях се получава.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Тръмп може да се позове на закон за извънредно положение, за да изпрати армията в американски градове
Министерството на обраната предлага военното обучение да излезе от класните стаи
Франция потъна в още по-дълбока политическа криза. Какво предстои?
Пореден случай: Бившият директор на руското издателство "Правда" загина след падане от прозорец