Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Спад на вложенията в японския рекламен пазар
Вложенията в японския рекламен пазар бележат спад и през 2010 г. Това сочат данните от изследване на местния маркетинг гигант Dentsu, съобщава campaignlive.co.uk.
Цялостният обем от закупена реклама в Япония е 1.3% по-малко на годишна база и възлиза на 71 млрд. долара.
Този резултат обаче се смята за обнадеждаващ, заради предишния отбелязан спад на покупката на реклама в Япония с над 11 на сто през 2009 г.
От Dentsu смятат, че оживлението в рекламния пазар в Япония все още не може да възстанови нивата на пазара преди кризата. Но все пак сочи значителен напредък, който се дължи на излизането на Япония от рецесията, на повишените корпоративни печалби и на международните събития с висок рекламен интерес като Зимните олимпийски игри и Световното първенство по футбол през 2010 г.
Сред традиционните медии в Япония повишен интерес се забелязва при телевизията. Списанията в страната остават най-силно засегнати от кризата. Рекламата в тях е 10% по-малко. Вестниците и радиото също имат спад в рекламните вложения с около 5%.
Пазарът на онлайн реклама в Япония продължава да расте, което не е изненада за специалистите. Рекламата в него бележи ръст от 10%. През 2010 г. е закупена също 10.6% повече реклама от доставчиците на сателитна телевизия в страната.
Изследването на Dentsu сочи, че само 8 от всичките 21 основни индустриални сектора са закупили повече реклама, отколкото през 2009 г.
Повишен интерес към рекламата има в компаниите за домакински продукти, информация, комуникации, облекло и аксесоари, в енергийните и технологични компании, сред козметиката, тоалетните принадлежности, храната и банковите услуги и застраховането.
Сред тези, които са спестили от реклама в Япония са предприятията в държавния сектор, компаниите за спортни стоки и хобита, фармацевтичната и автомобилната индустрия, компаниите за бързооборотни стоки и тютюневи изделия.
Данните за Япония идват в контраст с тези за Южна Корея, където скоро беше регистрирано по-високо потребление на реклама от времето преди кризата.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Неидентифициран дрон предизвика закъснения и отклонени полети на летището в Берлин
Свят |Времето: Слънчево със сутрешни мъгли
България |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.