Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Споделете информация и опит. Ще се получи добра реклама
Независимо дали продавате недвижими имоти или предлагате зъболекарски услуги, вие знаете много повече за бизнеса си, отколкото клиентите. Информацията от практиката ви може да ви бъде много полезна и по още един начин - за да се рекламирате.
Привлечете внимание, като споделите опита си, съветва iBusiness. Как?
Светът обича експертите.
Преди 24 години на американката Барбара Коркоран, основател на компанията за недвижими имоти "Коркоран“ в Ню Йорк, й хрумва интересна и практична идея. Тя измисля "Докладът Коркоран“ - периодична статистическа информация за местния бизнес с имоти, която отразява случващото се в бранша. Барбара съставя първия подобен доклад и го изпраща до местните вестници. Те отпечатват данните.
Последвайте опита й. Съберете актуална информация за случващото се във вашия бранш на местно ниво. Ще предизвикате интерес. Може да разпространите информацията си с нюзлетър или да създадете собствена корпоративна брошура.
Как още можете да се рекламирате чрез това, което знаете? Бъдете "гуру"! Представяйте публично експерти от фирмата ви.
Освен разпространението на корпоративната статистика, може да вложите жив елемент в имиджа си, като покажете едно от най-способните лица на компанията ви и предложете служителят да сподели опит и знания. Ще изградите връзки, ако този ваш представител често участва в дискусиите на местните неправителствени организации, учебни заведения.
В същото време може да използвате възможността за платени рекламни публикации в печата и в интернет. Разказвайте съветите на вашия служител и в тях. Споделяйте важни неща. Но все пак го предупредете да не разкрива козовете на фирмата или ноу-хау.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.