Споделете информация и опит. Ще се получи добра реклама

Споделете информация и опит. Ще се получи добра реклама

Независимо дали продавате недвижими имоти или предлагате зъболекарски услуги, вие знаете много повече за бизнеса си, отколкото клиентите. Информацията от практиката ви може да ви бъде много полезна и по още един начин - за да се рекламирате.

Привлечете внимание, като споделите опита си, съветва iBusiness. Как?

Светът обича експертите.

Преди 24 години на американката Барбара Коркоран, основател на компанията за недвижими имоти "Коркоран“ в Ню Йорк, й хрумва интересна и практична идея. Тя измисля "Докладът Коркоран“ - периодична статистическа информация за местния бизнес с имоти, която отразява случващото се в бранша. Барбара съставя първия подобен доклад и го изпраща до местните вестници. Те отпечатват данните.

Последвайте опита й. Съберете актуална информация за случващото се във вашия бранш на местно ниво. Ще предизвикате интерес. Може да разпространите информацията си с нюзлетър или да създадете собствена корпоративна брошура.

Как още можете да се рекламирате чрез това, което знаете? Бъдете "гуру"! Представяйте публично експерти от фирмата ви. 

Освен разпространението на корпоративната статистика, може да вложите жив елемент в имиджа си, като покажете едно от най-способните лица на компанията ви и предложете служителят да сподели опит и знания. Ще изградите връзки, ако този ваш представител често участва в дискусиите на местните неправителствени организации, учебни заведения.

В същото време може да използвате възможността за платени рекламни публикации в печата и в интернет. Разказвайте съветите на вашия служител и в тях. Споделяйте важни неща. Но все пак го предупредете да не разкрива козовете на фирмата или ноу-хау.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ