Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|"Станфорд" смени логото си
Една от най-престижните учебни институции в света – университетът "Станфорд" смени логото си. Ребрандирането стана без много шум. Промяната обаче неминуемо привлече вниманието на медиите, особено на бизнес изданията, които следят всяка стъпка на една от най-престижните образователни институции в света.
"Въпросът е защо го стори след толкова много години?", пита например Business Insider. След това авторите на статията обясняват, че причината всъщност е малко неочаквана. Оказва се, че "Станфорд", който е сърцето на Силициевата долина и роди някои от най-колосалните технологични гиганти в света като Google, Yahoo и Hewlett-Packard, използва лого, което е морално остарялор за дигиталния свят.
"Другият знак е много красив, академичен и класически, но е създаден за печатно и стационарно показване", коментира Лиса Лейпин, вицепрезидент комуникации в университета. "Светът се промени в последните 10 години", отбелязва тя и обяснява, че предишния формат на логото на университета не е бил ефективен в дигитален вариант, защото линиите му са били твърде фини. По тази причина онлйн потребителите са имали проблеми с него. А и самият университет не е могъл да го адаптира за мобилната версия на сайта си и за екрана на iPhone. Което за маркетинга на академичната институция е от голямо значение.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.