Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Странните ретро реклами на целофана
Днес гледаме на опаковането в целофан като на нещо рутинно и едва ли вълнуващо. Имало е обаче времена, когато фирмите са се борили този материал да навлезе сред домакините. Тогава е била впрегната силата на печатната реклама, за да се родят някои впечатляващи и доста странни от съвременна гледна точка послания, внушения, идеи и илюстрации.
Гигантски мухи, "свежи цигари" и бебета, увити в прозрачно фолио от материала са били използвани, за да се популяризират произведените от пластмаса опаковки. Британските автори в "Дейли Мейл" показват някои от най-странните, интересни ретро реклами, публикувани в САЩ.
През 30-години на миналия век целофанът е бил смятан в развитите общества за интересна и необикновена новост. Някои от тези реклами, разпространявани между 1930 и 1950 г., имат разумно послание. Например тази, която показва, че целофанът може да помогне да се прогонват насекомите. Ценна функция във времената, когато не всички са имали хладилник.
Тук следват най-интересните илюстрации.
„Целофанът осигурява удоволствието от пушенето”. Идея от рекламата на миналото. Днес и в бъдеще, в епохата на борба с тютюнопушенето, няма да видите подобна реклама на цигарите.
„Мухи, пазете се!”
Още една необяснима визия, която потвърждава, че от DuPont са мислили, че могат да продадат материала, ако го свържат в рекламата си с бебета.
И отново. Това е моделът.
Кой да предположи, че дори бельото било едно от местата, където целофанът можел да се използва?
Реклама, насочена към
американците в миналото.
Физиономията на това момченце ни оставя без съмнение колко много той обича целофана.
Чипсът е по-хубав и по-свеж в целофан. DuPont рекламира във времена, когато семейството е основната потребителска единици, не индивидът. И когато вкъщи е нямало хладилници.
А тази реклама сравнява силата на целофана с тази на сибирската тундра.
И накрая, класическото обещание: употребата на целофан ще намали теглото ви.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Любопитно |Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Финанси | Advertorial |Кеш, злато, облигации или акции - какво показват уроците на историята?
Финанси |Westinghouse, Cameco и Brookfield обединяват усилия за изграждане на нови ядрени реактори в САЩ за 80 млрд. долара
Енергетика |Amazon ще инвестира $5 млрд. в центрове за изкуствен интелект в Южна Корея
Компании |Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Политика |Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Политика |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Силните финансови отчети в технологичния сектор успокояват опасенията от AI балон
Финанси |Времето: Слънчево с температури до 21 градуса
България |Кати Ууд вижда хуманоидните роботи като най-голямата възможност в AI сферата
Икономика |Формулата на Безос за генериране на страхотни идеи
Техники за успех |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас









Коментари
Няма въведени кометари.