Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Страстта в работата като средство за продажба
Всички знаем, че продажбите винаги са посветени на целта "да се затвори на печалба". Няма човек, който да работи в търговски отдел и да не е опитал всички възможни техники за успех с клиентите.
Но, мисля, че страстта е най-подценяваното и най-малко използвано средство за продажба в нашия арсенал. Защото е много трудно тя да се измери и никой не е открил ефективен начин да я преподава, да я определи. Защо повече хора не впрягат страстта в своя полза? Защо не се разсъждава за силата й? Просто е. Страстта съществува при тези, които работят смирено и фокусирано. По-малко вероятно е те да рекламират собствените си способности и опит на работното място.
Страстта на търговеца е ефективно средство за продажба, защото не е изкуствена и не може да се симулира дълго време. Тя е присъща на хората, на които като цяло им пука за това, с което се занимават, и наистина имат желание да отделят от времето или таланта си, за да обслужват клиентите както трябва, да изработват за тях добри кампании. Ако в нагласата ви го няма това - от все сърце да обслужвате хората и да си вършите работата, можете да спрете да четете - тази статия не е за вас.
Ако имате желание да ги обслужвате и да показвате загриженост, тогава продължавайте.
Страстта в занаята на продажбите е особено убедителна, когато търговецът отдели време да изслуша клиента и опита наистина да разбере какво иска той. Тя се проявява не само във въпросите към хората, но също и в тона на този, който ги задава, както и в езика на тялото му. Търговците със страст към работата могат да изграждат дълготрайни връзки с клиентите си. Те печелят от препоръки. Съчетана с помощните средства на добрата маркетингова кампания, страстта на служителя в маркетинговия или търговския отдел на компанията може да постигне невиждани резултати.
Преди обаче да се втурнете да използвате езика на тялото и интонацията си, за да покажете страст в работата, позволете да добавя и тайната съставка: сърцето. Това е необходимата подправка. Става дума за работата от сърце. Тя се получава заради искреното убеждение, че желаете да помогнете на клиента както в добри, така и в лоши времена. Най-добрият пример за това дали я има е, когато все пак искате да помогнете повече от това да му продадете, въпреки че продажбите ви не вървят добре.
Не ме разбирайте погрешно, да работите със страст не означава, че трябва да се откажете безпрекословно от това да печелите. Това означава, че сте готови да пожертвате печалбата в краткосрочен мащаб, за да се отдадете на клиентите и да изградите дългосрочни връзки, да спечелите препоръките им. Тази готовност може да бъде много по-полезно на бизнеса от една идейна маркетингова кампания - с него се печели реклама от уста на уста. Препоръките са това. Печели се доверие.
Всъщност, страстта в работата на търговеца може да се измери по един начин. Като си зададете следния въпрос: „Когато денят свърши и клиентите ми започнат да премислят хората, с които са общували и всичко, което са свършили, дали биха се замислили за срещата с мен като за положително събитие?”
Марк Хънтър в MarketingAbout.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.