Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|"Тайм" стана списанието с най-добро дигитално представяне
Сп. „Тайм“ оглави класация на американските издания с най-високо дигитално IQ, съставена от бизнес училището на Нюйоркския университет „Ленард Стърн“. Проектът с класирането е ръководен от проф. Скот Галоуей, съобщиха американските сайтове за маркетинг и реклама. Той включва 87 списания и поставя оценка на дигиталното им IQ, което измерва качеството на съдържанието им в уеб-сайтовете, дигиталния маркетинг, усилията им в социалните мрежи и присъствието им в устройствата с мобилен интернет.
На сп. „Тайм“ е отредена висока оценка заради уникалния му, успешен поток от съобщения в Twitter, абонамента, коxто обвързва печатното издание с дигиталните му версии в мрежата и iPad, динамиката в страницата му във Facebook и поредицата от приложения, които използва.
На второ място в класацията с най-доброто дигитално представяне на изданията се нарежда сп. People, собственост на Time Inc. След него в списъка влизат Self, Men's Health, Sports Illustrated, New York, GQ, Glamour, Ent. Weekly и Cosmopolitan.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.