Тайните на добрата програма за лоялни клиенти

Тайните на добрата програма за лоялни клиенти

Специалистите в маркетинга често се питат коя е най-добре поднесената оферта за лоялните клиенти.

Всяка програма, предназначена за тези клиенти, има уникални характеристики, в зависимост от вида на бизнеса, коментира UtalkMarketing. Добрите предложения обаче почиват на няколко универсални правила, които са следните:

1. Не подкупвайте. Предложете на клиентите да станат "лоялни", да се включат в програмата и да продължат да се възползват от нея, защото ще получат нещо нематериално. Не ги подкупвайте, като им предлагате добавена стойност към продукта или услугата ви.

2. Лоялността е пътуване, не крайна цел. Добре изработената програма за лоялни клиенти се състои от множество малки промени в поведението на огромен брой хора, които водят до окончателно обвързване към марката в общ план. Предложете на хората да се припознаят с компанията ви, като им обясните кратко и ясно една по една стъпките, които трябва да предприемат, от записването до получаването на окончателната услуга.

3. Покажете, че оценявате заинтересоваността. Казвайте на клиентите „Благодаря!“. Признателността е хубава награда, която често надвишава материалните.

4. Покажете стойностите и ценностите. Убедете клиентите в нематериалната страна на предложението, която често се изразява в социални привилегии. Разкажете им, че постъпките им представляват поредица от дела по пътя към обща постижима цел.

5. Погрижете се точното съобщение да достигне до подходящите хора чрез най-добрия канал.

6. Използвайте всяка възможност да покажете социалните облаги от предложението.

7. Създайте повод хората да останат верни. Не ги притискайте. По скоро ги накарайте да осъзнаят стойността, която ще изгубят, когато се откажат от предложението или участието си в програмата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ