Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Тайните на добрата програма за лоялни клиенти
Специалистите в маркетинга често се питат коя е най-добре поднесената оферта за лоялните клиенти.
Всяка програма, предназначена за тези клиенти, има уникални характеристики, в зависимост от вида на бизнеса, коментира UtalkMarketing. Добрите предложения обаче почиват на няколко универсални правила, които са следните:
1. Не подкупвайте. Предложете на клиентите да станат "лоялни", да се включат в програмата и да продължат да се възползват от нея, защото ще получат нещо нематериално. Не ги подкупвайте, като им предлагате добавена стойност към продукта или услугата ви.
2. Лоялността е пътуване, не крайна цел. Добре изработената програма за лоялни клиенти се състои от множество малки промени в поведението на огромен брой хора, които водят до окончателно обвързване към марката в общ план. Предложете на хората да се припознаят с компанията ви, като им обясните кратко и ясно една по една стъпките, които трябва да предприемат, от записването до получаването на окончателната услуга.
3. Покажете, че оценявате заинтересоваността. Казвайте на клиентите „Благодаря!“. Признателността е хубава награда, която често надвишава материалните.
4. Покажете стойностите и ценностите. Убедете клиентите в нематериалната страна на предложението, която често се изразява в социални привилегии. Разкажете им, че постъпките им представляват поредица от дела по пътя към обща постижима цел.
5. Погрижете се точното съобщение да достигне до подходящите хора чрез най-добрия канал.
6. Използвайте всяка възможност да покажете социалните облаги от предложението.
7. Създайте повод хората да останат верни. Не ги притискайте. По скоро ги накарайте да осъзнаят стойността, която ще изгубят, когато се откажат от предложението или участието си в програмата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.