Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Тийнейджърите в САЩ се оттеглят от Facebook
Американските тийнейджъри напускат Facebook.
Това съобщава агенция "Блумбърг", цитирайки нов доклад на фирмата Frank N. Magid Associates от САЩ. Анализът твърди, че през 2012 г. 95% от младежите в страната са използвали Facebook, докато през 2014 г. този процент е паднал до 88. Става дума за потребителите в САЩ на възраст между 13 и 17 години. Настроенията на тази възрастова група се смятат за показателни за бъдещето на социалните медии и поведението на нейни връстници по света.
По-рано този месец проучване, публикувано от GlobalWebIndex, показа, че 54% от тийнейджърите в Америка посочват, че навиците им да се вписват в сайта са намалели "заради липса на интерес". Също както в последните две години, американските анализатори коментират, че младите хора се насочват към алтернативи на сайта на Марк Зукърбърг като Twitter и Instagram, който е собственост на Facebook. Потребителите на Twitter между 13 и 17-годишна възраст са се увеличили с 2% до 48% от всички в САЩ между 2012 и 2014 г.
Сред основните причини за оттеглянето от Facebook младите хора посочват "липсата на надеждност" и доверие в сайта. В същото време 30% от тях определят като "надеждна" социалната мрежа Pinterest. Като канал за комуникация, те използват приложението WhatsApp.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.