Това лято – първата AR кампания у нас! От Beck’s!

Това лято – първата AR кампания у нас! От Beck’s!

Ако досега само сте чували за AR технологията, вече можете да я видите и в действие. Немската марка бира Beck’s свали социокултурните граници и я направи достъпна за всички българи като я интегрира в eтикетите върху лимитирана серия бутилки Beck’s 50 cl.

Аugmented reality (AR) или „разширена реалност” се радва на все по-голяма популярност през последните две години сред рекламните и маркетинг специалист по цял свят заради уникалната връзка, която създава между офлайн и виртуалния свят. Тя гради нова, по-мащабна и осезаема реалност и се използва не само за да забавлява, но и да образова и информира потребителя за допълнителни качества на даден продукт, “невидими с просто око”.

 Разширената реалност работи, когато към истински обекти, заснети през камерата на компютър или смарт телефон, се добави дигитално съдържание. По този начин, докато се забавлява, потребителят вижда обекта и под един „нов ъгъл”. Най-популярна в разширената реалност до момента е холандската компания Layar, която първа внедри AR браузър за телефони (виж видео тук)

 Верен на славата си винаги да е първи, когато става дума за иновации немският бранд вгради на задния етикет на бутилките специален AR маркер с изобразени слушалки. За да влезете в „разширената реалност” на Beck’s ще са ви нужни уеб камерата на компютър или смарт телефон с операционна система Android. След което просто трябва да посетите сайта на Beck’s www.becks.bg и насочите маркера към камерата или си свалите специалното приложение на играта за Android. Успешното разпознаване на маркера стартира 3D анимация.

Но това не е единствената приятна изненада. Докато се забавлявате с филмчето, тече разчитане на код за участие в играта за голямата награда от Beck’s – билет за музикалния фестивал Spirit of Burgas, на който марката е партньор за втора поредна година.

„Спряхме се на тази технология, защото тя предоставя на почитателите на марка Beck’s едно наистина ново и пълно изживяване - научават информация за марката и печелят награди, по един изключително приятен и забавен за тях начин”, споделя Василена Даскалова, бранд мениджър на Beck’s в Каменица АД.

Beck’s не за първи път залага на иновативни технологии в популяризирането си. Марката беше сред първите в България, които въведоха използването на QR (quick response) код в рекламните кампании за своите потребители.

Автор на технологичните идеи за Вeck’s, които гарантират вълнуващи емоции за потребителите e рекламната агенция на марката в България Lowe Swing Communications.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ