Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Това лято – първата AR кампания у нас! От Beck’s!
Ако досега само сте чували за AR технологията, вече можете да я видите и в действие. Немската марка бира Beck’s свали социокултурните граници и я направи достъпна за всички българи като я интегрира в eтикетите върху лимитирана серия бутилки Beck’s 50 cl.
Аugmented reality (AR) или „разширена реалност” се радва на все по-голяма популярност през последните две години сред рекламните и маркетинг специалист по цял свят заради уникалната връзка, която създава между офлайн и виртуалния свят. Тя гради нова, по-мащабна и осезаема реалност и се използва не само за да забавлява, но и да образова и информира потребителя за допълнителни качества на даден продукт, “невидими с просто око”.
Разширената реалност работи, когато към истински обекти, заснети през камерата на компютър или смарт телефон, се добави дигитално съдържание. По този начин, докато се забавлява, потребителят вижда обекта и под един „нов ъгъл”. Най-популярна в разширената реалност до момента е холандската компания Layar, която първа внедри AR браузър за телефони (виж видео тук)
Верен на славата си винаги да е първи, когато става дума за иновации немският бранд вгради на задния етикет на бутилките специален AR маркер с изобразени слушалки. За да влезете в „разширената реалност” на Beck’s ще са ви нужни уеб камерата на компютър или смарт телефон с операционна система Android. След което просто трябва да посетите сайта на Beck’s www.becks.bg и насочите маркера към камерата или си свалите специалното приложение на играта за Android. Успешното разпознаване на маркера стартира 3D анимация.
Но това не е единствената приятна изненада. Докато се забавлявате с филмчето, тече разчитане на код за участие в играта за голямата награда от Beck’s – билет за музикалния фестивал Spirit of Burgas, на който марката е партньор за втора поредна година.
„Спряхме се на тази технология, защото тя предоставя на почитателите на марка Beck’s едно наистина ново и пълно изживяване - научават информация за марката и печелят награди, по един изключително приятен и забавен за тях начин”, споделя Василена Даскалова, бранд мениджър на Beck’s в Каменица АД.
Beck’s не за първи път залага на иновативни технологии в популяризирането си. Марката беше сред първите в България, които въведоха използването на QR (quick response) код в рекламните кампании за своите потребители.
Автор на технологичните идеи за Вeck’s, които гарантират вълнуващи емоции за потребителите e рекламната агенция на марката в България Lowe Swing Communications.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.