Топ 10 на интернет стратегиите за малкия бизнес

Топ 10 на интернет стратегиите за малкия бизнес

Маркетингът в интернет набира сила в последните години и заема все по-голям дял от бюджета на големите и средни предприятия. Чрез него повече потребители в света на все по-голяма дигитализация са привлечени към уеб-сайтовете на компаниите. Рекламните инструменти онлайн подпомагат процеса на брандинг на продуктите или услугите, които бизнесът предлага.

Ако все още не сте се обърнали към него, вероятно сте малка фирма с местен бизнес. Имайте предвид, че някои от стратегиите му работят повече от други, смятат авторите в сайта Marketing.About. Според тях е важно кои стъпки за начало фирмата ще постави приоритетно. Те съставиха класация на най-важните дейности, които една малка фирма трябва да предприеме, за да започне свои маркетинг инициативи в мрежата. Списъкът им се препоръчва на ръководителите на бизнес с не много голям обхват, за които присъствието в интернет става задължително условие в съвременните пазари. Ето какво съдържа той:

     1. Започнете, като създадете план за уеб промоции, хубав, изчистен и ефективен уеб дизайн на интернет страницата ви, както и стратегия за развитие.

     2. Свържете се с професионалисти, които ще помогнат на вашия сайт да се издигне към първите резултати в интернет търсачките като Google. Изберете добри техники за оптимизация на търсенето.

     3. Придобийте навик да използвате имейл маркетинга.

     4. Включете в маркетинга си програми за съвместно сътрудничество с други фирми, препродажби и програми за лоялни клиенти.

     5. След това поискайте анализ от интернет маркетинг консултант.

     6. Създайте имейл, който е възможност за отговор и обратна връзка.

     7. Публикувайте статии, организирайте проучвания, които могат да бъдат цитирани от новинарските медии в интернет.

     8. Пишете, публикувайте и изпращайте онлайн прессъобщения.

     9. Подпомагайте и организирайте състезания и конкурси. Раздавайте награди чрез уеб-сайта си.

     10. Свържете се с блогове, чието съдържание съотсветства на вашия сайт. Общувайте. Старайте се да взаимодействате с потребителите си.

Важно е също да имате участие в социалните мрежи. Присъединете се към разговора в Twitter, Facebook и останалите сайтове за споделяне. Маркетингът онлайн чрез тях изисква много по-деликатна техника в сравнение с онлайн рекламата и директното изпращане на оферти в имейл списък. „Трикът“ е по-скоро да участвате интелигентно и да опитвате да се включвате в разговор или да задавате тема за такъв, не да опитвате да се рекламирате и да продавате някакви неща чрез присъствието си. Коментари като „Добре казано. В тази връзка вижте сайта ни www.worldsbesttamales.com“ са спам, не разговор.

Имайте предвид, че маркетингът онлайн и офлайн – тоест реалните маркетинг инициативи, си приличат по едно общо нещо – имат нужда да бъдат планирани. Не мислете, че ако публикувате нещо тук и поставяте друг рекламен елемент там, практикувате онлайн маркетинг. Направете кампания, напишете план за нея. И след това измерете резултатите от нея, също както бихте направили в една традиционна маркетинг инициатива.

Колкото по-точно сте определили целевата си аудитория, колкото по-подходяща за вас медия сте използвали, толкова по-успешна ще е онлайн маркетинг кампанията ви.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ