Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Топ 10 на най-влиятелните модни реклами (4)
Модата не би била изкуство и печеливш бизнес без рекламата, и в някои случаи, без скандалния елемент.
Авторите на сп. „Тайм” съставиха списък на 10 от най-влиятелните, въздействащи, помнени и ефектни реклами на модните марки в рамките на последните две десетилетия.
Селекцията им включва и един екстравагантен, смятан от мнозина за странен филм, заснет за американския производител на дамско облекло и аксесоари Proenza Schouler. Видеото е наречено „Act da Fool” и рекламира пролетната колекция на бранда за 2011 г. Заснето е в нюйоркския квартал „Нашвил”, където живеят семейства със сравнително нисък доход.
Дуото зад модната марка Джак Макколоу и Лазаро Ернандес коментира, че е било вдъхновено от краткия филм от 1995 г. “Kids”. Дизайнерите са искали да рекламират облеклото си по подобен, „визуално провокативен” начин.
Рекламата цели да скандализира. Героите в нея са чернокожи. Озвучена е от гласа на момиче зад кадър. Част от репликите й гласят: „Всички ще умрем рано или късно. Затова обичам цигрите толкова много…” Можете да я видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.