Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Топ 3 на най-ефективните тв реклами в САЩ
Рекламният клип на новия Snickers с фъстъчено масло излезе начело в тримесечния рейтинг на най-ефективните телевизионни реклами в САЩ. Класацията се изготвя на всяко тримесечие от компанията за маркетинг и анализ Ace Metrix.
Четири от първите десет позиция в рейтинга са на реклами на различни продукти на компанията Mars, която държи и Snickers, съобщава Marketing Daily.
Клипът победител показва пародийна клиентска фокус група от акули, изправени пред дилемата кого да "схрускат" – жената или мъжа. В крайна сметка везните се наклоняват в полза на мъжа, който минути по-рано се е "подкрепил" с новия Snickers с фъстъчено масло, за разлика от жената, която е закусила с филия, намазана с фъстъчено масло.
Второ място е за рекламата „Pug Attack" ("Атаката на мопса") на чипса Doritos, дело на автор любител, спечелил специален конкурс за рекламно видео на марката. Неотдавна ви я представихме в нашата редовна поредица, проследяваща най-новите и най-впечатляващи видео реклами.
На трето място е клипът на дропса M&M's "Red Can't Say He Loves Her", в която червеният М не може да се обясни в любов.
При съставянето на този рейтинг, ефективността на рекламата се оценява по скала от 0 до 950, плюс критерии като убедителност и зрителски интерес. Клипът победител е с 668 бала. Можете да го видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.