Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Традиционен или дигитален маркетинг? Това ли е въпросът?
Да се ориентираш в света на директния маркетинг може да бъде предизвикателство за малката фирма.
Само някои от трудностите пред нея се състоят в това, че трябва да се маркетира с ограничен бюджет, че трябва да адресира в маркетинговите си съобщения младото поколение, което може би гледа на живота от по-различен ъгъл. На всичко отгоре нови технологии и канали за комуникации се появяват или утвърждават всеки ден.
Всичко се променя с часове и маркетингът трябва да се адаптира незабавно. На този фон, как малката компания да разпредели ограничените си ресурси за реклама?
Има различен отговор за всеки различен бизнес в определен момент. Но може да си помогнете, ако се придържате към следните основни правила на добрия маркетинг. С тях ще задържите бизнеса си по-актуален и конкурентоспособен.
Ето и правилата.
- Помислете за предлагането на микс от различни видове реклама в разнообразните медии, вместо да насочвате всичките си усилия само в дигитален маркетинг в сайтове, приложения и социалните мрежи или в една реклама в телевизията. Не мислете, че дигиталният маркетинг е стратегия, която е противоположна на традиционния.
- По-продуктивно е да приспособите подхода си за рекламиране според нуждите на бизнеса си чрез специфична продуктова промоция или според времето от годината.
- Дигиталният маркетинг може да ви донесе голяма възвръщаемост на инвестицията и достъп до широка публика. Но може и да се провали. Доставянето на адекватен брой прегледи на страница в интернет, рекламираща една местна кампания, е трудна задача. Трудно се създава трафик към сайтовете на фирмите. Традиционният маркетинг в печата, радиото и телевизията остава водещ двигател на търговски растеж. Той е ключовата част от маркетинг микса на повечето бизнеси.
- Пощенската кутия е сила. В Щатите има изследваня, сред които е това на Асоциацията на директния маркетинг, които потвърждават това. Проучването на тази асоциация например сочи, че 80% от потребителите в страната биха регирали на директен маркетинг по пощата - чрез листовки, рекламни материали. 45% от анкетираните твърдят, че биха се ангажирали с един имейл с търговска оферта незабавно след като го получат.
- Офертата, която предлагате, е друг фактор, който решава правилния канал за изпращане на съобщението ви. Същата асоациация в Америка открива, че пощенската кутия пред къщата или жилищната сграда остава най-работещ инструмент за реклама на местните магазини и банките. Електронната поща продава добре покани за събития, услуги и конкурси.
- Вместо да опитвате да откриете единно решение за проблемите си с продажбите, помислете за няколко различни възможни маркетингови кампании. Определете целите им и финансовите ви ограничения. Направете си сметка. Инвестирайте време, за да се сдобиете с напълно разбиране за възвръщаемостта на инвестицията. Много е важно да имате ясна идея за цената на кампанията и броя продажби, който очаквате тя да генерира. Важно е също да очертаете колко големи очаквате да бъдат тези продажби за определения продукт или за услугата, която предлагате, както и кой очаквате да купи от вас.
- Някои ключови думи привличат повече посетители към сайтовете. Така може да стане и с вашия. Но посетителите рядко са купувачи.
По материал на Вин Гупта - автор, сътрудник на списание Entrepreneur в САЩ
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.