Научете старото куче на нови маркетинг трикове

Научете старото куче на нови маркетинг трикове

Научете старото куче на нови маркетинг трикове

Мнозина сред маркетинг директорите днес са изправени в трудна ситуация - с десетилетен опит, те се конкурират с по-млади от тях личности, навлизащи в професията, за които дигиталното е естествената среда. В същото време кадрите с опит са много ценни, защото са "калени в битки" и стратегиите, които знаят кога и как да предприемат в пиара, рекламата, са тяхно незаменимо умение. 

"Научете старото куче на нови маркетинг трикове!", призовава професионалистите над 40-годишна възраст Уинстън Бинч, автор на американското списание Entrepreneur. В материал, насочен към тази аудитория, той казва, че въпреки натоварения си график маркетинг експертите с дългогодишен опит трябва да отделят време и да овладеят заради самите себе си някои нови знания и тактики, които ще ги държат информирани и на върха на вълната. 

Той препоръчва следното

  • Отделяйте по 20 минути от работния си ден за изследване. Няма дигитални експерти. Хората, които разбират повече в полето на мрежата, го правят просто защото отделят за нея повече време от вас. Приспособете техника на дигиталния изследовател, в която проверявате някой сайт, приложение, услуга, компания. веднага щом чуете за тях. Няма нужда да ставате програмист, просто се ангажирайте с технологичната вселена и поемете активната роля на търсач на новото. 
  • Влезте в Twitter и Instagram. Последвайте колеги, известни автори, маркетинг шефове и изпълнителни директори на някои от най-големите компании в света, спортисти, звезди. Не действайте като компания, бъдете себе си. Опитвайте да създавате по няколко публикации на ден. Експериментирайте. Споделяйте материали, които са ви заинтригували, нещо, с което се гордеете. Коментирайте. 
  • Сваляйте приложения, купете си най-нови мобилни устройства. Ще се запалите лесно, те са адаптивни. Проверете услугата за споделяне на автомобилни превози Uber, как изглежда приложението Zite за новини, FitStar за тренировки, други за времето. Ако имате възможност, опитайте да направите филми с техниката на GoPro. 
  • Следете канали в YouTube. Последвайте тези на BuzzFeed или Vice, които се захранват с много материали. Не се състезавате с други компании, а с цялата бързо променяща се култура на онлайн комуникациите и медиите. 
  • Обядвайте с доказани иноватори. Общувайте с колеги, които отрано адаптират най-новото в технологиите. Търсете разнообразни личности - инвеститори, компютърни специалисти, основатели на компании, инженери, творци, учени. Запознавайте ги помежду им, присъствайте с тях на конференции и други събития. 
  • Назначете за асистени млади хора от поколението на "интернет децата". Обградете се с ентусиазирани лица от типа хора, които не приемат активностите в мрежата само като работа. 
  • Не забравяйте ценния си принос за компанията. Маркетинг шефовете са на позицията си не защото могат да управляват дронове, да изграждат синхронизирани кампании между билбордове и сайтове или да разбират първичния код на уесайтове - това е работа на други. Тяхното ценно умение е да работят със стратегия и да знаят коя реакция ще бъде по-добра. Защото те разбират бизнес, културата и марките. 
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ