Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Три добри реклами на Volkswagen Tiguan
Моделът Tiguan на Volkswagen през 2011 г. привлече интереса на интернет потребителите и телевизионните зрители в Европа, САЩ, Латинска Америка и в Азия с няколко забавни видео реклами.
Сюжетът на спотовете във всички кампании основно залага на издръжливостта на автомобила в извънградски условия, докато се движи по неасфалтиран път, и на системата му за асистенция при паркирането.
Всеки ден в последната година в този сайт ви представяме по една видео реклама от света, изготвена професионално и с висок рейтинг в сайтовете за най-новите кампании на големите марки по света. Днес ще ви представим три, от тези на Tiguan през 2011 г.
Първата реклама след този текст е дело на бразилската агенция AlmapBBDO, Сао Паоло. Тя беше отличена със Сребърен лъв по време на международния рекламен фестивал в Кан тази година и е част от добрата работа в силната школа на криейтива от Латинска Америка.
Във втората участват две момченца – герои в кампания на Tiguan от тази година. Едното от тях, което задава въпроси, е герой в още два забавни спота на марката, публикувани в YouTube от VolkswagenKorea.
В една от рекламите то отчаяно започва да пищи в магазин, докато накрая баща му се съгалсява да му купи играчка VW, за разлика от майката на друг негов приятел, който настоява за същата играчка в магазина. В друга се оказва, че майка му е с вид на манекенка и кара този модел автомобил. В тази, която можете да видите след текста, детето разбира за Tiguan от друго момченце, което в най-големи подробности знае характеристиките на автомобила. Посланието е: накарайте сина си да се гордее с вас. Третата реклама от поредицата тук също е насочена към мъжката аудитория и е смятана от срителите за особено забавна. Германска е. Героят в нея посреща след покупки в магазина жена си и двете й досадни приятелки, които не спират да говорят в колата за покупките. Какво ли би могъл да стори, за да млъкнат?
Идеята на рекламата е, че когато човек знае, че има повече опции, и особено някои специални като преминаването през труден, планински терен, се чувства сигурен и спокоен.
Можете да я видите по-долу.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Икономика |Времето: Слънцето ще разсее сутрешните мъгли
България |Лидерите раждат ли се, или се създават?
Лидерство |Цитат на деня
Цитат на деня |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Лидерите раждат ли се, или се създават?
Лидерство |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |KoHousing променя правилата на имотния пазар
Икономика | Advertorial |На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Времето: Слънцето ще разсее сутрешните мъгли
България |Тръмп: Намаляването на американското военно присъствие в Румъния "не е много голямо"
Свят |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.