Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Три добри реклами на Volkswagen Tiguan
Моделът Tiguan на Volkswagen през 2011 г. привлече интереса на интернет потребителите и телевизионните зрители в Европа, САЩ, Латинска Америка и в Азия с няколко забавни видео реклами.
Сюжетът на спотовете във всички кампании основно залага на издръжливостта на автомобила в извънградски условия, докато се движи по неасфалтиран път, и на системата му за асистенция при паркирането.
Всеки ден в последната година в този сайт ви представяме по една видео реклама от света, изготвена професионално и с висок рейтинг в сайтовете за най-новите кампании на големите марки по света. Днес ще ви представим три, от тези на Tiguan през 2011 г.
Първата реклама след този текст е дело на бразилската агенция AlmapBBDO, Сао Паоло. Тя беше отличена със Сребърен лъв по време на международния рекламен фестивал в Кан тази година и е част от добрата работа в силната школа на криейтива от Латинска Америка.
Във втората участват две момченца – герои в кампания на Tiguan от тази година. Едното от тях, което задава въпроси, е герой в още два забавни спота на марката, публикувани в YouTube от VolkswagenKorea.
В една от рекламите то отчаяно започва да пищи в магазин, докато накрая баща му се съгалсява да му купи играчка VW, за разлика от майката на друг негов приятел, който настоява за същата играчка в магазина. В друга се оказва, че майка му е с вид на манекенка и кара този модел автомобил. В тази, която можете да видите след текста, детето разбира за Tiguan от друго момченце, което в най-големи подробности знае характеристиките на автомобила. Посланието е: накарайте сина си да се гордее с вас. Третата реклама от поредицата тук също е насочена към мъжката аудитория и е смятана от срителите за особено забавна. Германска е. Героят в нея посреща след покупки в магазина жена си и двете й досадни приятелки, които не спират да говорят в колата за покупките. Какво ли би могъл да стори, за да млъкнат?
Идеята на рекламата е, че когато човек знае, че има повече опции, и особено някои специални като преминаването през труден, планински терен, се чувства сигурен и спокоен.
Можете да я видите по-долу.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.