Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Трите стълба на ефектната кампания с имейли
Да грабнеш вниманието с рекламно писмо в една претъпкана от имейли електронна поща съвсем не е лесно. Но пък не е невъзможно. По-скоро е въпрос на някои технически трикове.
Най-важното нещо, за да не отхвърлят бързо рекламното ви електронно писмо, е да създадете внушение за достоверност, смятат от btbonline.com. Важното е да се обозначите като изпращач, който предлага сериозна и добра оферта, поднесена с изчистен дизайн на електронната страница.
Тук следват три, не много сложни стъпки, с които може да се повиши ефективността на имейл кампаниите.
1. Всичко започва с брандирания дизайн. Независимо дали гледате с професионален поглед HTML функциите или не, има някои опции, които можете да добавите, за да направите по-добър рекламния си имейл. Използвайте дизайн на писмата, който отразява същността на марката ви. Разпознаваемият изглед създава в ума на потребителите спомен и усещане за кампания, не за случайно получено досадно рекламно писмо. Той ще стане повод хората да отделят допълнителен момент, за да обърнат внимание какво получават. Дори да не сте професионалист в работата на Photoshop, можете да използвате инструмент като PicMonkey, за да си създадете разпознаваем дизайн.
2. Постоянството и точността са ключът. Когато имейл кампаниите се отличават с тях, читателите постепенно се запознават с вашия стил и започват да го оценяват. Форматирайте текста си така, че той да ви служи като спомагателен инструмент, не да ви пречи. Може да сте фен на светлите букви, които са подчертани, но те не работят в имейлите. Забравете дъгите и другите ефекти и създайте повтарящ се изглед на рекламните си имейли, който изглежда приятно и е четивен. С изчистени снимки, тъмни, опростени букви и светли илюстрации.
3. Направете писмото си организирано и лесно за навигиране. Вероятно имате много информация, която трябва да бъде изпратена по имайла. Има няколко начина да накарате читателя си да прочете добрите ви предложения малко по-бързо. Можете да представите съдържанието си във вид на таблица с големи графи. Това ще му помогне да се ориентира към темите, които го интересуват. И ще въздейства върху зрителната му памет. Освен това можете да добавите линк „Прочети повече“, който разказва останалата част от историята. Така ще скъсите имейла си. Ще го направите по-малко претрупан и в същото време ще дадете възможност на получателите да видят каквото пожелаят. Освен това, този вариант е добър начин да се измери технически популярността на съдържанието или по-точно интереса към различните ви оферти.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Капиталови разходи за 380 млрд.долара: Печелившите и губещите от бума на AI през това тримесечие
Технологии |Румен Радев: Само партията, която лично аз обявя, може да бъде моя партия
Политика |Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Свят |Кохер от ЕЦБ отчита подобрение на икономическите данни за еврозоната
Финанси |Неидентифициран дрон предизвика закъснения и отклонени полети на летището в Берлин
Свят |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |Времето: Слънчево със сутрешни мъгли
България |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |Неидентифициран дрон предизвика закъснения и отклонени полети на летището в Берлин
Свят |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.