Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Трябва ли Facebook да предложи и платена версия?
Съоснователят на Twitter Биз Стоун е активен потребител на Facebook. Той обаче има един приятелски съвет към компанията. Според Стоун Facebook трябва да предложи на потребителите си платена версия без реклами за такса от 10 долара месечно.
Мнението му е, че такава „преференциална” версия на социалната мрежа ще се хареса на хората, които не обичат да ги бомбардират с купища реклами. „Като цяло, рекламите във Facebook не са особено полезни или ангажиращи. Хората обаче ги толерират, защото знаят, че заради тях сайтът е безплатен – а безплатното е хубаво”, писа Стоун, цитиран от Си Ен Ен.
Той смята, че компанията трябва да измисли и специални бонуси за преференциалните си потребители, за да подслади сделката. Предприемачът обаче не предлага нищо конкретно.
Според сметките му, ако само 10 на сто от едномилиардната активна аудитория на Facebook реши да си плаща по 10 долара месечно, компанията ще започне да прави по 1 милиард долара на всеки 30 дни! Желано развитие за Facebook, които отчетоха, че през първото тримесечие на 2013 г. са печелили само по 2,85 долара на потребител за рекламите си от САЩ и Канада. В глобален мащаб тази цифра е дори по-ниска.
Рекламата носи 85% от приходите на компанията на Марк Зукърбърг. Останалото идва от различни плащания, като например за социални игри и виртуални продукти, и се изчислява на средно 65 цента за потребител за тримесечието.
Моделът с абонаменти е всъщност много често срещан сред технологичните компании, които предлагат съдържание. Засега обаче той не успява да „отлепи” при социалните мрежи. LinkedIn например предлага платени акаунти за 20 долара месечно, които дават възможност за подобрени опции за търсене, лична поща и други бонуси. Предложението обаче още не е набрало популярност.
Тази година и Twitter обяви – но като първоаприлска шега – преференциална услуга за ниската цена от 5 долара месечно, която разрешава на потребителите да използват всички букви в туитовете си, включително и гласните. Безплатната версия пък щяла да се преименува Twttr и да включва само съгласни, пошегуваха се от компанията.
Предложението на Стоун обаче не е шега. Според него Facebook вече е твърде усложнен. „Истината е, че ако не мога да разбера едно приложение за минута, обикновено преминавам към нещо друго. Прекалено многото настройки и опции ме ядосват и объркват. Обичам да създавам прости неща, защото обичам да ползвам прости неща”, заяви той.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.