Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Турска реклама събра 26 млн. прегледа в YouTube (видео)
Тази романтична реклама на сладолед на Unilever е един от „вирусните” хитове на годината. Тя събра 26,2 млн. прегледа в YouTube от април 2013 г. насам, когато беше публикувана в сайта за видеосподеляне. Всичко това – неусетно за международните маркетинг издания, които разкриват успеха й сега.
Adweek й посвещава материал.
Рекламата разказва озвучена от нежна песен на турски език приятна и трепетна история за момче и момиче – тийнейджъри, които се харесват. Тя е изработена за турския пазар от гиганта Unilever, който рекламира с нея сладоледа си Cornetto. Песента за фон се изпълнява от турския поп певец Ялан. „Успехът й в YouTube е забележителен, имайки предвид пазара, за който е предназначена. Спотът дори не показва сладолед – той просто се излъчва от Cornetto”, коментират наблюдателите на Adweek.
Днес подбрахме да ви покажем този турски криейтив – явление, което много рядко се отразява от американските и британски маркетинг автори. Ето я и рекламата.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.