Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Уроци по организация на пространството от един парижки бутик
Madeleine & Gustave е малък магазин в Париж, който с красотата, стила и хитрата подредба на мебелите и аксесоарите на интериора в малкото си пространство може да послужи за пример за редица предприемачи, които желаят да предложат продуктите си в бутици у нас и по света. Този магазин е създаден така, че да има максимално приканващо да бъде посетено пространство. Той е подреден по начин, по който хората да прекарат в него максимално повече реме.
Болантил Мете от сайта Be Better Paris посещава мястото и обръща внимание на ценните уроци, които то дава, като се стреми и да не спестява критиката си.
Бутикът предлага обзавеждане за дома. Той отвори врати в края на 2015 г. Комбинира минималистичен дизайн и комфорт. В разултат от това клиентите искат да остават в него по-дълго и да купуват. Това е свят, в който човекът може да взаимодейства в бранда, по думите на Мете.
"Смятам, че хората не осъзнават, че процесът на купуване се реализира в повече от просто един декор", коментира тя. "Толкова е спокойно тук вътре, че приканва човекът да постои. Което е всъщност това, което търговецът иска. Защото колкото по-дълго остане клиентът, толкова по-вероятно е той да си купи нещо".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.