Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Уроци по управление на Facebook от един младок
Коби Конрад е младеж от САЩ, предприемач и ново лице в бизнеса. Създател е на онлайн магазина Hippies Hope Shop и казва, че се издържа изцяло от него – от приходите му, които идват след като хората го посещават през Facebook. И докато хиляди маркетолози по целия свят си скубят косите и се гневят, заради стратегията на социалната мрежа от 2013 г. да намали видимостта на публикациите на марките в новинарския поток на потребителите, за да го накара да плащат за реклама, Коби твърди, че това съвсем не е фатално. Само трябва да знаеш как да управляваш Facebook изгодно за себе си.
Той е написал имейл до американския бизнес сайт Business Insider, в който се представя. В него разказва, че печели от Facebook, въпреки че не купува реклама в сайта, и потвърждава успеха си със снимка на графика на интернет трафика към онлайн магазина му. В графиката се вижда, че посещенията са се увеличили значително през декември.
Заради опита му, от Business Insider го молят да сподели съвети, може би много по-полезни от отвлечените разсъждения на световноизвестни маркетинг гурута или на критиците на дигиталния свят.
Какво съветва той администраторите на страници?
Не говорете за себе си твърде много. Facebook се превърна в нон-стоп работещ информационен канал, в който хора и марки безспирно излъчват информация за това какво предлагат, как изглеждат и къде се намират, докато идеята му бе да бъде място за разговор с другите. Смисълът му е да се провокира дискусия, някакъв вид дигитално общуване. Не да информираме само за себе си. „Едва една от десет мои публикациии е свързана с мен самия”, казва младежът.
Споменавайте страницата си в публикациите. (За да разберете какво има предвид, кликнете на снимката след текста – б.р.) Това е чудесен начин да повишите степента на „вирусно” споделяне на името ви и броя възможности хората да кликнат върху публикацията ви. Ще повиши интеракцията и ще получите по-висок рейтинг по формулата на Facebook.
Задавайте въпроси. Създавайте съдържание, направено, за да се включат в него другите. И с това не се има предвид призиви от рода на „Сподели, ако си съгласен”. Задавайте въпроси, след това реагирайте и на отговорите на хората.
Правете контакти с други марки. Най-полезното нещо, което можете да направите, за да разширите обхвата си в социалната мрежа, е да се свържете с други страници във вашата ниша. Правете го с уговорката „Ще споделям страницата ти, ако ти споделяш моята”.
Публикувайте по-често, но не се превръщайте в спам! Повечето фирми публикуват във Facebook страницата си едва една информация дневно. При това, ако го правят, обикновено тя е свързана с тях самите. Най-добре е да се споделя един материал на три часа всеки ден.
„Не беше голяма изненада, че Facebook промени формулата си и много хора се разстроиха. Но можем ли да го видим? Мнозина публикуваха в него непродуктивно съдържание дълго време. С поглед напред, към 2014 г., смятам, че в социалните медии ще се появи голям натиск за по-качествено съдържание”, смята младият предприемач.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.