Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Три атрактивни маркетинг акции в самолети
Най-страхотните авиокомпании по света измислят уникални инициативи, за да направят по-интересно изживяването на пътниците по време на полет. Пътуването със самолети днес не е толкова атрактивно, колкото бе през 60-те и 70-те години, заради множество ограничения за безопасност на борда. Въпреки това, то може да бъде разчупено.
Доказват го уникалните маркетинг акции на Virgin Atlantic, British Airways. За техните инициативи разказват авторите в сайта PSFK.
Без да е изненада за мнозина, компанията за авиопревози на сър Ричард Брансън Virgin America се показа още веднъж като водеща в иновациите спрямо конкурентните си. Припомняме, тя използва забавлението на борда като конкурентно предимство. Наскоро Virgin представи нова социална мрежа, която работи само по време на полетите й, и позволява на пасажерите да комуникират с хора от контактите си в LinkedIn, докато са на летището или самолетът лети. Това става възможно, като инсталират преди полета на телефона или таблета си приложението Here On Biz. Wi-fi услугата на Virgin и приложно-програмен интерфейс (API) за проследяване на местоположение позволяват на хората да се свързват с други на борда, с пасажери на борда на други самолети на Virgin, които също летят в момента, или сдруги, които се намират в дестинацията им. Услугата е предназначена за бизнес клиенти, които летят по работа.
Миналата година пък Virgin предложи на борда си и друго приложение за всички мъже и жени, на които им е скучно. С него те можеха да флиртуват като почерпят нещо за хапване или питие друг на борда. Можеха да си разменят съобщения и чрез специална система за пращане на такива послания от седлака на седалка.
На флирта залага и апликацията на име Wingman. Тя предлага хората да се свързват с други по време на полета, които намират за привлекателни, и да им показват това. Създадено от копирайтъра на BuzzFeed Габи Уейли, приложението предлага потребителите да създават приятелства, докато са във въздуха и дори, евентуално, може да им помогне да си намерят романтична връзка. Романсът между мъже и жени все по-често започва виртуално.
Британският бранд Harods пък обедини сили с British Airways и направи модно шоу на борда на самолет на компанията А380. Гостите на полета от Йоханесбург, Южна Африка, към английската столица Лондон се насладиха на часове демонстрация на модни дрехи и шампанско, сервирано от луксозния хотел The Saxon. В ревюто участваха модели на Стела Маккартни, Темпърли Лондон, Джени Пекъм , Виктория Бекъм.
Последен пример, но не по оригиналност, е и друга инициатива на Virgin Airlines. Типично в стила си винаги да експериментира, компанията планира да оборудва временно свои служители, чекиращи бордните карти на пасажерите й в Лондон с hi-tech очилата на Google - Google Glass. С тях дамите в червено на Virgin ще получават на място суперпесонализирана информация за пътника, който се качва в самолета, в момента, когато го погледнат. Очилата ще се използват тестово в продължение на шест седмици от служителите на Virgin, които обслужват първата класа на полетите й. Ако хората реагират положително, практиката ще бъде трайно установена.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.