Учени доказаха ефективността на кратката ТВ реклама

Учени доказаха ефективността на кратката ТВ реклама

Кратката телевизионна реклама е толкова ефективна, колкото дългата. Това обявиха учени от изследователската компания NeuroFocus, съобщава Adme.ru.

Те основават извода си на ново изследване, направено от тях по поръчка на американския ТВ канал CBS. Заключенията в него се основават на наблюдения върху активността на човешкия мозък по време на гледане на видео.

Учените от NeuroFocus са на мнение, че 99% от всички психични процеси в ума на зрителя се появяват несъзнателно. Според тях мозъкът е в състояние да предвижда и завършва сюжетните линии в наблюдавания от човека филм на много ранен етап от прегледа. Ето защо, някои реклами понякога са безсмислено дълги и дори 30-секундните реклами могат да бъдат намалени наполовина, без да губят своята ефективност.

Директорът на NeuroFocus обясни, че изследването на компанията ще помогне да бъде създавано промоционално видео, което работи и не съдържа нищо повече от необходимите ключови компоненти в него, за да окаже ефект. Ръководената от него фирма е специализирана в проучвания, свързани с невромаркетинга. Нейните специалисти са на мнение, че в бъдеще ще работи най-добре рекламирането чрез телевизия в комбинация с други мобилни устройства като електронни рекламни дисплеи, смартфони, таблети и всякакъв друг вид електроника, на която може да се завъртят кратки видеоклипове.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ