Фармацевтичният гигант Merck обнови бранда си

Новият корпоративен дизайн има за цел и да осигури неоспорима визуална връзка с бизнеса на Merck в САЩ и Канада. Поради тази причина компанията въвежда и друг впечатляващ, многоцветен елемент под формата на буквата "М" като добавка към логото. Този елемен

Водещата в глобален план научна и технологична компания в областта на здравеопазването, биотехнологиите и високотехнологичните материали Merck обяви пълна промяна на визуалната си идентичност. Обновяването на бранда, включващо и ново лого, отразява трансформацията на Merck в научна и технологична компания от световен ранг.

В същото време, бранд-структурата на компанията на ниво отделни бизнес направления, бе значително опростена. Извън САЩ и Канада, компанията ще управлява бизнеса си под общото име Merck, става ясно от официално прессъобщение от централата.

„Merck се промени из основи през последните 10 години“, подчерта Карл Лудвиг Клей, председател на борда на директорите и главен изпълнителен директор на компанията. „Развихме бизнеса си и от класически доставчик на фармацевтични продукти и химикали се превърнахме във високо-технологична компания от световно ниво. С нашата уникална комбинация от три основни бизнес направления - високоспециализираните биофармацевтични продукти, суровини и материали за приложни науки и производства, днес ние можем да предложим цялостни решения в подкрепа на водещи направления като здравето и дигитализацията.",  коментира той.

Целта на ребрандирането е да се акцентира върху съвременен и атрактивен имидж, като едновременно с това бъдат остранени и всички остарели детайли, добавя Клей.

Инвестицията в марката Merck е част от стратегическата трансформация и програма за развитие „Fit for 2018“ на компанията. Тя се фокусира върху иновативните, движени от технологични проучвания дейности, както и върху модернизация, обновяване и разширяване на Централата на Merck в Дармщат, Германия. Това предполага и по-самоуверен и ясен начин на комуникация на фирмените послания, които да отразяват характера на Merck и да имат връзка към гордия факт, че Merck е компания с близо 350-годишна история и култура, винаги вдъхновявана от научно любопитство и страст към изследователската дейност

С представяне на новия дизайн на бранда, независимите до момента суб-брандове Merck Serono и Merck Millipore, ще бъдат премахнати. В бъдеще, Merck Serono ще се представя като биофармацевтично бизнес направление на Merck, а Merck Millipore като Life Science бизнес направление на Merck. „След двете големи придобивания, чрез суб-брандовете Merck Serono и Merck Millipore имахме за цел да постигнем здрава спойка между съществуващите и придобитите дейности и да ги утвърдим на пазара. Успешно го направихме. Затова сега се връщаме към марката, под която сме известни вече близо 350 години“, добавя Клей.

*********

Корпоративна визитка

Основана през 1668г., Merck е най-старата в света компания производител на фармацевтични продукти и химикали. Семейството-основател на компанията остава и мажоритарният собственик на публичната корпорация. Merck, Дармщат, Германия притежава правата върху името и марката Merck в световен мащаб. Единствените изключения са САЩ и Канада, където компанията развива бизнес направленията си под имената EMD Serono, EMD Millipore и EMD Performance Materials.

Днес Merck е водеща научна и технологична компания в областта на здравеопазването, биотехнологиите и високотехнологичните материали. Около 40 000 служители посвещават труда си да разработват технологии за удължаване и подобряване на качеството на живота – от биофармацевтични терапии за лечение на злокачествени заболявания и множествена склероза, най-съвременни системи за научни проучвания и производства, до течни кристали за смарт устройства и LCD телевизори. През 2014 г. Merck реализира продажби на стойност 11,3 млрд. € в общо 66 държави по света.

 

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ