Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Фаталните грешки в рекламното съобщение
Обновена 00:02ч., 30.09.2010
Можете да измислите най-красивата и впечатляваща реклама в света и пак да няма ефект. Защо ли? Защото имате проблем със съдържанието.
Това коментира в електронното издание на сп. Entrepreneur Сюзън Гънилиъс. Авторката разказва за десетте най-често срещани проблема, които правят маркетинг съобщенията непродаваеми.
- Рекламата звучи арогантно. Например когато говори предимно за компанията и казаното в нея няма връзка с нуждите и желанията на клиента.
- Твърде настоятелна е. Тонът й не е мил и добронамерен? Времето на рекламите, които „притискат” потребителите, отмина.
- Потокът от мисли е едно безкрайно увъртане. Клиентите са заети. Бомбардират ги със съобщения всеки ден и многословието минава покрай тях без да се запомни.
- Рекламата е скучна.
- Не внушава доверие. Обещанията звучат преувеличено.
- Не казва каквото хората искат да чуят. Целевата аудитория не е проучена добре, преди началото на кампанията.
- Рекламира се на грешното място. Съобщението реално не достига до потенциалните купувачи.
- Казаното звучи сякаш е измислено от някой неподготвен и неинформиран човек. Съобщението се изпраща без рекламната агенция и бизнесът „да са си написали домашното”. Тоест без да са проучили добре конкуренцията и потребителите.
- Рекламира се само в един вид медия. Не е достатъчно. Ефективните съобщения се разпространяват в множество канали.
- Каквото се казва няма смисъл. Не се говори на езика, който разбира и на който отговаря желаната таргет група.
|
|
Защо вашите бизнес имейли остават непрочетени
Маркетинг |
Обновена 01:13ч., 29.09.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 29.09.2024
Правилото за 10-те минути
Техники за успех |
Обновена 00:16ч., 29.09.2024
На днешната дата, 29 септември. Рождениците днес
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 29.09.2024
Нов инструмент улеснява управлението и съкращава с дни месечното приключване в „Бони Холдинг”
Бизнес | Advertorial |
Обновена 09:00ч., 25.09.2024
Правилото за 10-те минути
Техники за успех |
Обновена 00:16ч., 29.09.2024
Брюксел излиза на "марш срещу страха" в неделя
Общество | Advertorial |
Обновена 07:45ч., 23.03.2016
На днешната дата, 29 септември. Рождениците днес
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 29.09.2024
Защо вашите бизнес имейли остават непрочетени
Маркетинг |
Обновена 01:13ч., 29.09.2024
Розберг посвети първата си титла във Формула 1 на Шумахер
Спорт |
Обновена 07:10ч., 28.11.2016
Германия и разгонената мъжка глутница
Общество | Advertorial |
Обновена 18:30ч., 06.01.2016
Неокончателни данни: 29 убити и близо 200 ранени при атентатите в Брюксел
Русия нападна Украйна | Advertorial |
Обновена 16:37ч., 22.03.2016
Оглеждат повторно мястото на самолетната катастрофа в Русия
Свят |
Обновена 16:20ч., 20.03.2016
Коментари
Няма въведени кометари.