Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Фаталните грешки в рекламното съобщение
Обновена 00:02ч., 30.09.2010
Можете да измислите най-красивата и впечатляваща реклама в света и пак да няма ефект. Защо ли? Защото имате проблем със съдържанието.
Това коментира в електронното издание на сп. Entrepreneur Сюзън Гънилиъс. Авторката разказва за десетте най-често срещани проблема, които правят маркетинг съобщенията непродаваеми.
- Рекламата звучи арогантно. Например когато говори предимно за компанията и казаното в нея няма връзка с нуждите и желанията на клиента.
- Твърде настоятелна е. Тонът й не е мил и добронамерен? Времето на рекламите, които „притискат” потребителите, отмина.
- Потокът от мисли е едно безкрайно увъртане. Клиентите са заети. Бомбардират ги със съобщения всеки ден и многословието минава покрай тях без да се запомни.
- Рекламата е скучна.
- Не внушава доверие. Обещанията звучат преувеличено.
- Не казва каквото хората искат да чуят. Целевата аудитория не е проучена добре, преди началото на кампанията.
- Рекламира се на грешното място. Съобщението реално не достига до потенциалните купувачи.
- Казаното звучи сякаш е измислено от някой неподготвен и неинформиран човек. Съобщението се изпраща без рекламната агенция и бизнесът „да са си написали домашното”. Тоест без да са проучили добре конкуренцията и потребителите.
- Рекламира се само в един вид медия. Не е достатъчно. Ефективните съобщения се разпространяват в множество канали.
- Каквото се казва няма смисъл. Не се говори на езика, който разбира и на който отговаря желаната таргет група.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
По-състрадателни към себе си
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 24.11.2024
На днешната дата, 24 ноември. Честит имен ден на Екатерина, Катя, Катина, Катерина, Кина
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 24.11.2024
Американски съд отказа да накаже Мъск по искането на Комисията за ценни книжа и борси
Свят |
Обновена 20:30ч., 23.11.2024
Турция планира да пусне 5G комуникации през 2026 г., вече тества мрежите
Икономика |
Обновена 20:00ч., 23.11.2024
Crowne Plaza® Sofia отвори врати след цялостна реновация
Бизнес | Advertorial |
Обновена 15:25ч., 22.11.2024
На днешната дата, 24 ноември. Честит имен ден на Екатерина, Катя, Катина, Катерина, Кина
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 24.11.2024
Дълбоко скрити в тъмната страна на човешката природа
Техники за успех |
Обновена 00:12ч., 15.12.2018
По-състрадателни към себе си
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 24.11.2024
Ахмед Доган към Младежкото ДПС: Не позволявайте тъмни субекти да определят битието ви
България |
Обновена 16:45ч., 23.11.2024
Страшни жеги на Балканския полуостров
Общество | Advertorial |
Обновена 13:30ч., 17.06.2016
Жълт код за ниски температури в цялата страна
България | Advertorial |
Обновена 12:48ч., 31.12.2015
Испански таксиджия върна забравен в колата му куфар, пълен с 10 000 евро
Свят | Advertorial |
Обновена 19:06ч., 20.11.2016
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:00ч., 15.09.2015
Коментари
Няма въведени кометари.