Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Хумор, подаръци и още нещо
За да откриете най-добрите методи за рекламиране в бизнеса ви ще ви е необходимо да експериментирате. Изборът ви ще зависи от вида на продукта или услугата ви, както и от вашата ниша. Има обаче няколко базисни стратегии, своеобразен евъргрийн в рекламата. Те са вечно ефективни. Могат да се използват на на всеки пазар и в много, разнообразни полета. Авторите в chron.com ги изброяват.
Ефективни заглавия
Заглавието, което поставяте на една реклама или на един рекламен текст е първоначалният ви контакт с публиката. От решаващо значение е да хванете вниманието с интригуващо заглавие. Всъщност от него зависи 70% от ефективността на рекламата, според сайта Professional Advertising. Заглавието трябва да предизвиква емоционален отговор, който окуражава потенциалните клиенти да продължат към рекламното съдържание. Например, ако продавате крем за бръчки „Намалете бръчките, докато спите“ е подходящо. Или „Намалете бръчките, докато спите, без да използвате ботокс“. Звучи простичко. Разбираемо е. Има призив. Потребителите обичат опростените неща. Ефективните заглавия се прилагат във всякакви видове рекламиране, включително в телевизията, радиото и печата.
Кроспромоции
Обединяването на сили с други компании може да бъде идеалният начин да разширите аудиторията си. Открийте бизнес, който промотира продукти или услуги, които допъват предложенията на компанията ви и провокират сделки за кроспромоции. Добре планираната кампания от типа на кроспромоциите спестява на двете страни значителна сума пари за рекламиране. Когато две или повече пари се покажат заедно, за да спонсорират кампания, която рекламира група от техни свързани продукти, общи фондове се наливат със средства и разходите се споделят. Например, представете си, че продавате мебели за детска стая и правите маркетинг на нова линия бебешки креватчета. Идеален начин да достигнете до по-широка публика и да спестите пари за реклама би било като рекламирате детското легло заедно с биберони, играчки, козметични принадлежности за деца на други фирми.
Хумор
Той и страхотното съдържание винаги са били и ще бъдат фантастични начини да се печели публика от потребители и да се брандира името на една фирма. Дори ако хората не купуват точно вашият продукт. Смешните радио и ТВ реклами се помнят. Освен хуморът, необичайните илюстрации и изображения също са сред класическите, най-помнени елементи в рекламата. Също и герила рекламата. Nestle в САЩ преди години плати, за да бъдат изрисувани пейки в американските градове така, че да изглеждат като наполовина разопаковани десертчета Kit-Kat. Това до днес се помни. Визията остава в ума на човека по-трайно, наред с това, което го кара да се усмихва.
Интернет маркетинг
С еволюцията на модерните технологии интернет маркетингът стана нещо абсолютно задължително за компаниите. Особено като се има предвид, че през последните години в кризата те имаха нужда да открият възможно най-евтини начини да се докоснат до възможно най-широка аудитория. Актуални изследвания показват, че над половината от клиентите в развитите икономики днес първо проверяват стоката онлайн, преди да я закупят. Добре конструираният уебсайт със съдържание, което има връзка към естеството на бизнеса, служи за имидж и може да постави бизнеса пред очите на значително по-голяма публика. Включването на инвестиция в опримизацията в интернет търсачките и създаването на дизайн, който е интуитувен, значително може да подобри брандинга и оналйн присъствието. Особено, ако се използват социалните мрежи и маркетинга чрез публикуване на полезни информации и статии от името на фирмата.
Брандираните подаръци
В англоезичните източници за маркетинг са наричани „premiums”. Авторите на chron отбелязват, че под това обозначение имат предвид брандираните предмети за всекидневна употреба, подарявани от компаниите. Например фланелки с логото на фирмата, шапки, химикалки, подложки за горещи чаши кафе, подложки за компютърни мишки, запалки. Този вид дребни подаръци успяват да се задържат дълго пред очите и в ръцете на потребителя. Оставят почти подсъзнателно впечатление. Дори да не пиете кафе всеки ден от чаша с надпис „Водопроводни услуги Боб“, има огромен шанс когато се нуждаете от водопроводчик и сте виждали такава чаша да потърсите Боб, смятат американски маркетинг изследователи.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.