"Хюндай" хипнотизира в реклама


За да промотира новия си модел автомобили i30, корейската компания „Хюндай“ организира уникален експеримент. Нейни представители се обърнаха към професионалния хипнотизатор Питър Пауърс – популярно във Великобритания лице от малкия екран.

Пауърс организира „експеримент по онлайн хипноза“ - 15-минутна онлайн видео реклама, създадена така, че да бъде гледана от зрителите на голям екран, със слушалки. Докато я гледа, наблюдателят е потопен в движещите се кадри и бавно изпада в състояние на хипноза. Това позволява на хората да преминат през преживяване и да усетят „Хюндай“ i30 по начин, непознат досега, обясняват авторите в сайта psfk.

За да популяризира експеримента, „Хюндай“ създаде трйлър, в който Питър Пауърс демонстрира силата на онлайн хипнозата върху три различни пациенти. Следва видеото.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
Васил Терзиев: Повишението в цените за паркиране е отлагано от 2016 г. и отразява реалната инфлация
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей