Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|"Хюндай" хипнотизира в реклама
За да промотира новия си модел автомобили i30, корейската компания „Хюндай“ организира уникален експеримент. Нейни представители се обърнаха към професионалния хипнотизатор Питър Пауърс – популярно във Великобритания лице от малкия екран.
Пауърс организира „експеримент по онлайн хипноза“ - 15-минутна онлайн видео реклама, създадена така, че да бъде гледана от зрителите на голям екран, със слушалки. Докато я гледа, наблюдателят е потопен в движещите се кадри и бавно изпада в състояние на хипноза. Това позволява на хората да преминат през преживяване и да усетят „Хюндай“ i30 по начин, непознат досега, обясняват авторите в сайта psfk.
За да популяризира експеримента, „Хюндай“ създаде трйлър, в който Питър Пауърс демонстрира силата на онлайн хипнозата върху три различни пациенти. Следва видеото.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.