"Хюндай" хипнотизира в реклама

За да промотира новия си модел автомобили i30, корейската компания „Хюндай“ организира уникален експеримент. Нейни представители се обърнаха към професионалния хипнотизатор Питър Пауърс – популярно във Великобритания лице от малкия екран.

Пауърс организира „експеримент по онлайн хипноза“ - 15-минутна онлайн видео реклама, създадена така, че да бъде гледана от зрителите на голям екран, със слушалки. Докато я гледа, наблюдателят е потопен в движещите се кадри и бавно изпада в състояние на хипноза. Това позволява на хората да преминат през преживяване и да усетят „Хюндай“ i30 по начин, непознат досега, обясняват авторите в сайта psfk.

За да популяризира експеримента, „Хюндай“ създаде трйлър, в който Питър Пауърс демонстрира силата на онлайн хипнозата върху три различни пациенти. Следва видеото.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 28 октомври до 3 ноември
При 99.03% обработени протоколи от ЦИК: ГЕРБ-СДС води пред ПП-ДБ с над 11%
При 88,09% обработени протоколи: 9 формации влизат в новия парламент
Първи данни от екзит пол: ГЕРБ-СДС печели парламентарните избори с двуцифрена преднина. Спор за 2-то и 4-то място
Радостин Василев от МЕЧ поиска поста на вътрешен министър
Данните от 99% паралелно преброяване на Алфа Рисърч: ПП-ДБ затвърждават втората позиция
ПП-ДБ с най-много гласове в 23-ти и 24-ти МИР в София, ГЕРБ-СДС печели в 25-ти
ПП-ДБ постави две условия за започване на разговори