"Хюндай" хипнотизира в реклама

За да промотира новия си модел автомобили i30, корейската компания „Хюндай“ организира уникален експеримент. Нейни представители се обърнаха към професионалния хипнотизатор Питър Пауърс – популярно във Великобритания лице от малкия екран.

Пауърс организира „експеримент по онлайн хипноза“ - 15-минутна онлайн видео реклама, създадена така, че да бъде гледана от зрителите на голям екран, със слушалки. Докато я гледа, наблюдателят е потопен в движещите се кадри и бавно изпада в състояние на хипноза. Това позволява на хората да преминат през преживяване и да усетят „Хюндай“ i30 по начин, непознат досега, обясняват авторите в сайта psfk.

За да популяризира експеримента, „Хюндай“ създаде трйлър, в който Питър Пауърс демонстрира силата на онлайн хипнозата върху три различни пациенти. Следва видеото.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Протести в Украйна, след като Зеленски подписа закон, насочен срещу антикорупционните органи
Образователното министерство въвежда интегрални задачи в изпитите след 7-и и 10-и клас и увеличава ваканциите
Отиде си роклегендата Ози Озбърн
Българският паспорт се нарежда на 13-то място по сила в света
В кои държави средната заплата не стига, за да си платите наема?
Времето в сряда: Слънчево до обяд, след това - дъжд и гръмотевици
Гърция посреща пикът на екстремните жеги, подготвя план за справяне със сушата
Тръмп обвини Обама в измяна във връзка с разследването за руска намеса в изборите в САЩ през 2016 г.