"Хюндай" хипнотизира в реклама


За да промотира новия си модел автомобили i30, корейската компания „Хюндай“ организира уникален експеримент. Нейни представители се обърнаха към професионалния хипнотизатор Питър Пауърс – популярно във Великобритания лице от малкия екран.

Пауърс организира „експеримент по онлайн хипноза“ - 15-минутна онлайн видео реклама, създадена така, че да бъде гледана от зрителите на голям екран, със слушалки. Докато я гледа, наблюдателят е потопен в движещите се кадри и бавно изпада в състояние на хипноза. Това позволява на хората да преминат през преживяване и да усетят „Хюндай“ i30 по начин, непознат досега, обясняват авторите в сайта psfk.

За да популяризира експеримента, „Хюндай“ създаде трйлър, в който Питър Пауърс демонстрира силата на онлайн хипнозата върху три различни пациенти. Следва видеото.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Борисов: Ще бъдем консолидирни тези дни, не на инат, а за да влезем в еврозоната
Парадоксът на успеха – защо постигането на вашите целите няма да ви направи щастливи
За пореден път: Десетки хиляди на протест срещу правителството
Тръмп пред Politico: Ситуацията в Европа е тежка и заплашва бъдещето на континента
Зеленски: Готови сме за прекратяване на огъня срещу енергийни обекти, ако Русия се съгласи на това
Затвор ол инклузив: Турция строи огромна съдебна зала за едновременни процеси срещу стотици обвиняеми
Приключиха дебатите по вота на недоверие, гласуването - в четвъртък, 13:30 ч.
Албанският „Крал на бягствата“ се измъкна за четвърти път от италиански затвор