Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Цветовете танцуват в нова реклама на Sony Bravia
Истински цветни фойерверки от бавно разливащи се бои представя новата реклама на LED телевизорите Sony Bravia W9. Традиционно, компанията изтъква красотата на цветовете в рекламата на телевизорите си.
Движението на течните бои във видеото е заснето чрез slow-motion технология и озвучено от песента “Pure Imagination”. Кадрите са истинско пиршество за очите, представено на забавен каданс, смятат руските рекламни наблюдатели от Adme.ru.
За да бъде създадена рекламата, са били използвани няколко десетки кутии разноцветни бои, роботизирана платформа и камера за забавено заснемане Phantom Flex, посочват те. Така се е получило това красиво и успокояващо видео, което не създава чувство за тревожност и неотложност, както много други телевизионни реклами.
Това е рекламата, която ви представяме днес.
Ето я и нея.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.