Цветовете танцуват в нова реклама на Sony Bravia


Истински цветни фойерверки от бавно разливащи се бои представя новата реклама на LED телевизорите Sony Bravia W9. Традиционно, компанията изтъква красотата на цветовете в рекламата на телевизорите си.

Движението на течните бои във видеото е заснето чрез slow-motion технология и озвучено от песента “Pure Imagination”. Кадрите са истинско пиршество за очите, представено на забавен каданс, смятат руските рекламни наблюдатели от Adme.ru.

За да бъде създадена рекламата, са били използвани няколко десетки кутии разноцветни бои, роботизирана платформа и камера за забавено заснемане Phantom Flex, посочват те. Така се е получило това красиво и успокояващо видео, което не създава чувство за тревожност и неотложност, както много други телевизионни реклами. 

Това е рекламата, която ви представяме днес.

Ето я и нея.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Преговорите са много близо до реален резултат
Германското министерство на отбраната нарече стратегията за национална сигурност на САЩ „документ за развод“
Управителят на БНБ: Държавата има опора, дори когато политиката е в криза
Димитър Манолов: Имаше по-добри възможности за бюджетно решение
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
Ръст на борсите в Европа, STOXX 600 достигна нов рекорден връх