Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Четири чести ситуации в b2b продажбите
Няма спор, че от начина, по който поднасяме офертата, зависи дали друг бизнес ще купи от нас.
b2b продажбите са особени, по-трудни от търгуването с частен клиент. Според американските автори в списание Inc. те най-често се разгръщат в четири възможни ситуации, три от които водят до нежелан край.
Първата е когато продаваме компанията си, не продукта или услугата си. В този случай опитваме да убедим клиента колко уникална и силна е нашата фирма. Отбелязваме, че мениджмънтът ни е много умен. Споменаваме особености от биографиите на фирмените ръководители. Говорим за добрите си резултати, успехите си от миналото. Мислим, че така ще внушим доверие и повече ще се харесаме. Проблемът обаче е, че клиентът в този случай често си помисля: „Боже, тези хора са толкова обсебени от себе си!”.
Втората е когато продаваме продукта или услугата си, опитвайки да убедим отсрещната страна, че имат ценни функции, с които превъзхождат конкуренцията. Тогава клиентът се замисля: „Хм… Какво означава за мен това сравнение?”
Трета ситуация: когато продаваме решение. Работим с клиента, за да разкрием и изясним проблем. След това му предлагаме решение на базата на продуктите и услугите, които предлагаме. Но нещо липсва в цялата картина: Последен стимул за покупка. Той идва от това, че човекът отсреща често си мисли: „Добре, но защо това да е приоритет за мен точно сега?”.
Последен сюжет: продаваме резултати. Той е най-положителният от четирите. Показваме на клиента как можем да му бъдем от полза да постигне финансов растеж или по-голям пазарен дял. Предлагаме му начин да подобри търговския процес и обслужването за собствените си клиенти и за потенциалните такива. Тогава е вероятно той да си помисли: „Хубаво. Кога по-скоро можем да започнем да работим заедно?”.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.