Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Чилийски вестник вдигна шум с шокиращи реклами
Вярвате или не, илюстрациите по-долу са реклами на вестник. Представени са от чилийското издание El Mostrador. То успя да скандализира националните и международни медии с тях, заради зловещите и, страховити и нездрави идеи.
В рекламите са използвани лицата на един от най-известните хора в света, включително покойната певица Ейми Уайнхаус, херцогинята на Кеймбридж Кейт и съпруга й Уилям, Стив Джобс и сваления египетски президент на смъртно легло Хосни Мубарак. Във всяка от тях покойници погребват хора, които днес са живи.
Илюстрациите, изготвени чрез Photoshop, бяха показани в сайта на британския в. „Дейли Мейл”, който ги окачестви като „откровено шокиращи”. Те са дело на агенция Ogilvy & Mather в страната, която цели чрез тях да вдигне възможно най-много шум около вестника.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.