Шведски билборд вълнува минувачите с технология и послание (видео)


Рекламна агенция Garbergs в Стокхолм събира вниманието на световните медии за маркетинг с въздействаща кампания – продължение на друга шведска рекламна инициатива от февруари 2014 г. 

По-рано през годината шведската марка шампоани Apolosophy се рекламира в метрото на Стокхолм с иновативен билборд със сложна технология, на който се вижда жена, чиято коса се развява от вятъра всеки път, щом влакът пристигне на перона, за да качи пътниците от града. 

Вижте още: Ефектен билборд на козметика за коса оживява в шведското метро 

Идеята и впечатляващото й изпълнение заслужиха положителни отзиви в света на маркетинга и спечелиха награди. Сега Garbergs ги продължава, но с неочаквано послание. То извежда билборда до ново ниво – на социалната реклама, и трогва минувачите на метростанцията, проследили какво им казва „живата“ външа реклама.

За каква кампания иде реч, може да видите тук. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Нова технология предотвратява увреждането на реактивни двигатели от пясък
Скандал: Тарантино обвини създателя на „Игрите на глада“ в плагиатство на японски роман
Украинските антикорупционни органи претърсват дома на началникa на канцеларията на Зеленски
Тръмп обеща да спре за постоянно миграцията в САЩ от „страни от третия свят“
Виктор Орбан ще се срещне с Владимир Путин в Москва за енергийни преговори
Борисов: ГЕРБ ще отстъпи от вдигането на пенсионната вноска и данък "дивидент"
Институтът „Пастьор“: Мутация може да превърне птичия грип в пандемия, по-лоша от COVID