Шведски билборд вълнува минувачите с технология и послание (видео)


Рекламна агенция Garbergs в Стокхолм събира вниманието на световните медии за маркетинг с въздействаща кампания – продължение на друга шведска рекламна инициатива от февруари 2014 г. 

По-рано през годината шведската марка шампоани Apolosophy се рекламира в метрото на Стокхолм с иновативен билборд със сложна технология, на който се вижда жена, чиято коса се развява от вятъра всеки път, щом влакът пристигне на перона, за да качи пътниците от града. 

Вижте още: Ефектен билборд на козметика за коса оживява в шведското метро 

Идеята и впечатляващото й изпълнение заслужиха положителни отзиви в света на маркетинга и спечелиха награди. Сега Garbergs ги продължава, но с неочаквано послание. То извежда билборда до ново ниво – на социалната реклама, и трогва минувачите на метростанцията, проследили какво им казва „живата“ външа реклама.

За каква кампания иде реч, може да видите тук. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Островът Ташироджима: Царството на котките
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт