Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Шест глупави лъжи в търговските имейли
Никога не опитвайте да започвате бизнес партньорство, казвайки лъжа. Особено използвайки някои от тези, често изпращани по имейла нелепи клишета:
1. “Надявам се, че сте добре“. Тази глупост обикновено се появява на първа линия в търговското електронно писмо. Уважаеми търговци, ако не познавате човека лично е абсурдно да твърдите, че се тревожите дали се разхожда из летния бриз или лежи ранен на пода.
2. “Това не е търговско предложение“. Да напишете такова нещо е все едно политик да се изправи с реч на подиум и да заяви „Няма да давам реч.“ Разбира се, че е търговско съобщение и е абсурдно да твърдите обратното. Обиждате интелигентния човек. Търгувайте, ако трябва, но не се преструвайте, че не го правите.
3. “Няма да се опивам да ви продавам нищо“. Да, разбира се. Да кажем, че това изявление е вярно. Но ако не ми продавате, тогава защо ми губите времето? Защо някой човек би искал да говори с търговец, който не продава нищо?
4. “Уверен съм, че ще бъдете въодушевени/зарадвани/ заинтересовани...“ Наистина ли? Сигурни сте в типа на емоционалната реакция към това, което ми продавате? Дори я дефинирате?! Добре тогава, но въпросът е, след като имате способността да четете мисли, защо работите като търговец?
5. „Не сте задължени да купите“ Въпреки че може да нямам законово задължение да го сторя, и двамата знаем, че ще поставите ситуацията така, че за мен да бъде много трудно да откажа. Фактът, че предлагате нещо безплатно, ме ангажира социално, нали?
6. „Тъкмо проверявах контактите си и...“ Това, което наистина имате предвид, разбира се, е че имейл адресът ми се е промъкнал тайно в списък на потенциални клиенти и ми позвънявате изневиделица! Но, естествено, вие искате да се преструвате, че сме колеги в бизнес сектора, нали?
Нека „пенсионираме“ тези стари лъжи и да ги оставим там, където им е мястото – в миналото. Ако искате клиентите да ви вярват, започнете с казване на истината.
Джефри Джеймс в Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.