Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ръст с близо 13% на глобалните приходи от реклама
Приходите от реклама в световен мащаб за първото полугодие на тази година са с 12.8% по-големи от същия период година по-рано. От януари до юни те достигат до 238 млрд. долара или 150 млрд. паунда. Това сочат данните от актуалното проучване на глобалния рекламен пазар на Nielsen.
Проучването обхваща 37 държави, отбелязва campaignlive.co.uk. В 35 от тях рекламата бележи ръст. Само в Обединените арабски емирства и в Ирландия рекламните приходи а намалели съответно с 5.8 и 3.2 на сто.
В 26 от изследваните държави инвестициите в дигитална реклама са двойно по-големи, отколкото през 2009 г.
Резултатите на Nielsen доказват, че глобалната рекламна индустрия продължава да се възстановява след удара на рецесията. Бизнесът с маркетинг дава положителен ефект върху всички видове медии и се задвижва във всички региони на света, като с особена преднина се отличава азиатско-тихоокеанския рекламен пазар.
Чувствително нарастват рекламите на автомобили и домакински уреди. Приходите от тях през първото полугодие на тази година се покачват с 20.7% и 17.3%. По-високи са единствено глобалните приходи от реклами на бързооборотни стоки, които са 21.4% по-големи.
Вложенията в телевизионна, радио и печатна реклама нарастват в световен мащаб със съответно 15.8%, 11% и 9.5%. Рекламата в списанията също се увеличава - с 3.7%.
Рекламните приходи в Европа за първото полугодие на годината също са нараснали - с 8%. Водещите пазари на Стария континент бележат двойно по-голям интерес към дигиталната реклама, чиито приходи се увеличават с 10.6% във Великобритания, 9.6% в Германия и 11.6% във Франция.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.