Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Южна Америка обра наградите за печатна реклама на фестивала в Кан
За втора поредна година рекламните агенции от Южна Америка получиха най-много награди за кампаниите си в раздел "Печатна реклама" на международния рекламен фестивал в Кан. Развиващите се пазари се отличиха силно, отбелязват авторите в специализираните сайтове за реклама.
Южноамериканските агенции получиха 20 награди за постиженията си в областта на печатната реклама през изтеклата година. Водещи, с най-много престижни призове сред тях са агенциите от Бразилия, следвани от колегите им от Аржентина. На трето място в същия раздел по брой отличия е криейтивът в печата от Германия. Представянето на Великобритания тази година е силно разочароващо, коментират специалистите в британския сайт за маркетинг и реклама campaignlive.co.uk.
Общо 99 награди за печатна реклама бяха връчени снощи по време на официална церемония в рамките на едноседмичното събитие в Кан. Тази година 5415 печатни кампании бяха изпратени да се състезават за престижния „Златен лъв”, информират в сайта на фестивала. От тях журито с председател Тони Грейнджър – глобален криейтив директор на Y&R – избира 518 творби, които са допуснати до конкурса. Снощи бяха наградени със „Златен лъв” 10 от тях. Сребърен получиха 36, а бронзов – 52.
JWT Шанхай спечели първото Gran Prix за Китай в прес категорията с рекламата си “Heven and Hell” за марката куфари и пътни принадлежности Samsonite. Криейтив идеята, представена на страниците на списание, цели да покаже яркия контраст между „райското” усещане на пътниците, които летят в първа класа и „адската” ситуация там долу, където се складират куфарите. "И въпреки това куфарът им Samsonite оцелява и изглежда страхотно след мъчението", обясняват в canneslions.com. „Идеята за Samsonite не само бе страхотна, а и е реализирана прекрасно”, отбеляза Тони Грейнджър.
Рекламата можете да видите вдясно от този текст. С по-голяма резолюция можете да я разгледате като кликнете тук.
Снощи бяха обявени и победителите в категориите дизайн и Cyber Lions. В раздела за рекламен дизайн тази година участваха 1774 кандидатури. От тях са селектирани 146. Gran Prix за дизайн спечели Digital Kitchen Chicago, САЩ, за “The Cosmopolitan Digital Experience”, създадено за хотел The Cosmopolitan of Las Vegas. 31 златни, 27 сребърни и 27 бронзови лъва бяха раздадени в тази категория.
Освен това бяха връчени и три Cyber Lions Gran Prix. В кибер категорията бяха отличени Google Creative Lab Ню Йорк за проекта "The Wilderness Downtown” за Google в останалите уеб сайтове, интегрираните им кампании, банерите и цялостна дейност. Агенция R/GA Ню Йорк бе наградена за виртуалния проект “Pay with a Tweet” за Innovative Thunder в категорията на вирусното рекламиране. Wieden + Kennedy получи приз за интерактивната си кампания за Old Spice Body Wash – “Response Campaign”.
Престижната награда „Медийна личност на годината” бе връчена снощи в Кан на Ерик Шмид – изпълнителният директор на Google.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.