Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Японска технология разпознава рекламата от екрана на смартфона
Токио може би е една от най-просмуканите от реклама точки на планетата, съобщи BBC. Бомбардирайки хората с визуални атракции, които опитават да привлекат вниманието на всички и навсякъде, рекламодателите в мегаполиса се състезават да провокират очите.
В японската столица има телевизионни реклами, които обхващат десететажни сгради и анимирани рекламни образи, поставени над писоарите.
За да привлекат вниманието, японските специалисти в областта на рекламата трябва да работят два пъти по-усърдно, за да постигнат ефект от своите маркетинг съобщения.
Последната технологична приумица в града принадлежи на местния рекламен гигант Dentsu, който предложи специално приложение за сканиране на образите от екрана на смартфона. Технологията окуражава потребителите да заснемат с телефона си реклами, корици на списания и дори места, където привидно няма нищо. В замяна те са препращани в сайта на Dentsu, където получават безплатна музика, филми, видеоклипове и дигитални купони за пазаруване.
От агенцията планират съвсем скоро да използват приложението, за да предоставят допълнителен текстов материал към информацията във вестници и други печатни издания.
Технологията всъщност представлява супер модернизирана версия на познатите в Европа 2D баркодове, известни още като QR (Quick Response) кодове. Тези черно бели кодове са често срещани по кориците на списанията, постерите и билбордовете в западните държави. Чрез тяхното сканиране всеки собственик на не много скъп телефон с камера може да влезе в интернет и да получи мигновено всякаква информация, която би представлявала интерес за него – от намаления в големите магазини до резултати от спортни състезания. Вместо да пишат уеб-адреси, потребителите само насочват телефона към баркода и устройството само върши всичко останало за нула време.
Технологията на Dentsu работи по същия начин, само че разпознава не баркодове, а цели изображения. Специалистите държат в тайна начина й на функиониране.
Наскоро те заявиха, че в бъдеще е твърде възможно да създадат система за разпознаване на човешкото лице от екрана на смартфона.
Технологичните специалисти в рекламата смятат да вградят и хитовата в Япония 3D реалност от екрана на мобилния телефон. Това лято десетки хиляди хора в Токио гониха виртуални пеперуди, които можеха да бъдат видени само от екрана на iPhone.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.