Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|“Защо жените са срамежливи?“, пита най-новата реклама на Dove
След успешната кампания Real Beauty Sketches, Dove пусна още едно видео, което иска да прокара подобна идея: повечето жени са склонни да се чувстват некомфортно вследствие на своя външен вид.
Този 60-секунден клип, създаден от Ogilvy & Mather, Лондон, показва различни дами, които избягват камерата на фона на Peek-A-Boo на Рози Мърфи. Въпреки че тона на рекламата е лек, той задава доста сериозния въпрос: „Кога спря да мислиш, че си красива?“
Кампанията Sketches, която Dove стартира през април, се превърна един месец по-късно в най-гледаната реклама въобще, поне според компанията. Тази реклама е дело на бразилското подразделение на Ogilvy и показва жени, които описват своя външен вид на скициращ ги полицай. Накрая се оказва, че дамите са по-красиви на скиците, направени въз основа на описание на техни познати, отколкото на техните собствени.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.