Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|„Биология на купуването“ – открийте факторите зад всяка покупка
Седем милиона долара! Това е сумата, похарчена от маркетинг експерта Мартин Линдстрьом за провеждането на неговото забележително изследване “Buy-ology”. В експеримента участват над 2000 доброволци, чиито реакции към реклами, лога и брандове, биват внимателно наблюдавани в продължение на месеци. Резултатите са толкова изумителни, че Линдстрьом ги обобщава в книга, превърнала се в световен бестселър впоследствие.
“Биология на купуването - основи на невромаркетинга“ е издадена и на български език под печата на издателство „Изток-Запад“. Ето само част от нещата, които ще научите от тази книга:
Шокиращи разкрития за съвременния рекламен бизнес
Според резултатите от изследването на Мартин Линдстрьом, всички плашещи снимки и предупредителни надписи върху цигарените кутии не само, че не спират желанието за припалване на цигара, а дори напротив – на подсъзнателно ниво карат пушачите да пушат повече.
Също така, скритите послания в рекламата въобще не са минало – лесно ще се научите да ги различавате по билбордове, заведения и дори, на щандовете на супермаркета. Още по-стряскащо е твърдението, че рекламите на „модерни“ марки като “Епъл” всъщност засилват...инстинкта ни за продължение на рода.
“Религията“, наречена консуматорство – колко важни са ритуалите за един бранд?
Гледането на футболни мачове върви с бира, изисканите заведения сервират „Пепси“ задължително с парченце лимон, престижно е да купим брандирани пуканки от киното точно преди прожекцията...
Маркетолозите на известните брандове създават цели ритуали, с които да свързваме дадена марка и продукт, и то до степен, в която притежаването или не на дадена стока е равнозначно на идентичност към определен култ. Линдстрьом подробно се спира на методите, с които се постига подобна клиентска отдаденост към марката. Изпъстрена с примери, „Биология на купуването“ може да ви подскаже как точно да издигнете бранда си, ако не до култ, то поне до лого, което хората с гордост ще носят на тениските си.
Защо хората често са привлечени от конкретен тип реклами и кои са тези реклами?
Мартин Линдстрьом още на 12-годишна възраст става консултант на LEGO, и то като привлича вниманието на цяла Дания, превръщайки градината на родителите си в LEGO парк. От този момент насам, името на Линдстрьом е синоним на успех – той съветник на брандове като “Макдоналдс”, “Уолт Дисни” и “Нестле”, автор на няколко бестселъра в областта на маркетинга и престижен представител на “100-те най-влиятелни личности на нашето време” на списание “TIME”.
Линдстрьом е впрегнал всичките си познания и опит за да открие формулата, която наистина работи при рекламата – а именно, внушениeто на подсъзнателно ниво. Затова и “Биология на купуването“ е толкова ценна за маркетинг специалистите; ще научите защо някои на пръв поглед страхотни продукти са претърпели грандиозен крах с рекламата си, а други – са се изстреляли от пълна неизвестност до престижа да бъдат мечтана за всяко домакинство вещ. Какво да избегнете, когато правите маркетинг кампания? Нужни ли са наистина фокус-групите за всяка реклама? Коя е задължителната съставка на рекламата, имаща потенциал да стане „вирална“? Отговорите на тези и още въпроси са компактно разпределени на едва 288-те страници от бестселъра на Линдстрьом.
В книжарниците „Биология на купуването“ може да се открие на цена от 18 лв. Поръчайте я онлайн от E-zona.bg само за 13.50 лв.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.