„Гучи” лансира нов аромат с видео в стил „Син Сити”


Култовата модна марка „Гучи” лансира нов аромат. Парфюмът се казва „Гучи Гилти” (Gucci Guilty) и ще бъде промотиран от видеореклама и кампания в социалните мрежи.

Излизането му на пазара ще бъде съпътствано от едноминутен филм, отбелязва BrandRepublic. Кратката лента е дело на режисьора Франк Милър и стилистично наподобява кадрите на филма му „Син Сити”.

В сюжета на рекламата участват актьора Крис Ивънс и холивудската звезда Ивън Рейчъл Ууд.

По думите на Фрида Джиани, криейтив директор на „Гучи”, компанията се е нуждаела от нещо специално за този проект, нещо наистина уникално като вид, звук и изпълнение.

Цялата видеореклама на „Гучи Гилти” ще бъде излъчена за първи път по време на връчването на музикалните награди на MTV на 12 септември. Но вие първи ще видите трейлъра тук.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
България е единствената страна в ЕС, която събира за рециклиране толкова устройства, колкото продава на пазара
Защо най-големият производител на течен шоколад поведе война срещу турските продавачи на лешници?
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 ноември
Тръмп: Не вярвам да влезем във война с Венецуела, но дните на Мадуро като президент са преброени
Обирът в Лувъра: Дело на дребни престъпници
САЩ искат повече държави да използват долара. Кои са кандидатите?