Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|„Да се влюбиш отново“ - един трогателен филм за хората и разводите
Това е една от 10-те най-добри реклами на 2014 г., според руските наблюдатели на Adme.ru.
Кампанията е социална. Финансирана е от Procter & Gamble за марката й продукти за коса Rejoice в Китай. Дело е на агенция Leo Burnett Хонконг.
Четириминутният уеб филм разказва трогателната история на млада двойка, която разтрогва брака си. Целта му е да се припомни за проблема с разводите в страната, където миналата година официално са се разделили с партньора си 6 милиона души.
Историята е заснета в Хонконг от режисьора Дейвид Цуй, посочва creativity-online. Казва се "Прегръдки" и се разпространява под хаштага #вярвамотнововлюбовта, защото по думите на маркетинг мениджъра на P&G за Китай Терънс Лам, компанията смята, че колкото и да са сложни връзките, винаги има начин нещата да бъдат изгладени. Това виждане подкрепя марката Rejoice, посветена на гладкостта и любовта.
Ето и филма.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.