Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|„За нас“ 2.0
Добрата стара страница „За нас“ в уебсайтовете на фирмите е една от константите на интернет пространството. През годините тя запази идентичността си, въпреки че всичко останало в мрежата се измени. „За нас“ остава една от най-посещаваните страници в сайтовете.
Време е тя да навлезе в съвременността.
Въпреки че е една от най-важните, „За нас“ не получава вниманието, което заслужава важността й, коментира в американското списание Entrepreneur специалистът по дигитален маркетинг Ерик Сю. Вместо да си поиграят творчески с нея, много фирми просто пишат и публикуват няколко параграфа описание на дейността им. Някои от тях го правят само, защото има празно пространство за запълване. Слагат текстове, които са скучни или изпълнени със сложни термини от бранша, неразбираеми са клиента, който ще влезе в страницата, за да научи нещо повече за марката и бизнеса. Хората, търсещи в интернет, стават все по-вече. Маркетолози посочват, че потребителите винаги проверяват стоките и производителите в мрежата, преди да решат да отделят малко повече пари за по-голяма и дългосрочна покупка.
Въпреки това, в „За нас“ липсва ангажиращо съдържание, което да ги задържи на страницата и да помогне да бъде подобрен корпоративния имидж.
Как да бъде усъвършенствана? Ерик Сю съветва следното.
Бъдете в синхрон с характера на сайта си. Ако страниците, в които описвате продуктите си, са забавни, защо да пишете само сух текст в „За нас“? Какъвто и имидж да сте създали чрез сайта си, страницата „За нас“ правябва да й отговаря. Само така ще увеличите потока между нея и всички останали и ще предотвратите възникването на когнитивен дисонанс.
Не е задължително написаното в „За нас“ да звучи формално. Може да включите в представянето си снимки и видео. Ангажирайте професионалист да изработи хубави кадри и видеографика, с които да покажете кои сте и какво предлагате. Хората често посещават тази страница, защото искат да разберат повече за лидерите на компанията. Искат да разберат човешкото й лице, също както бизнесът преди 50 години е бил съставен от лични бръснари, лични шивачи и специални магазини.
Те търсят причината да работят с вас, вместо с конкурента ви. Трябва да им я дадете в тази страница.
От сп. Entrepreneur
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 30 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |Слабото търсене понижава приходите и печалбата на най-голямата химическа компания в света
Компании |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |Скенери хвърлят светлина върху промените в мозъка, когато се унасяме от умора
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |На днешната дата, 30 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Свят |Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
Енергетика |Археологическа находка предоставя нови сведения за мобилността на неандерталците
Любопитно |80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Любопитно |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.