„За нас“ 2.0

„За нас“ 2.0

„За нас“ 2.0

Добрата стара страница „За нас“ в уебсайтовете на фирмите е една от константите на интернет пространството. През годините тя запази идентичността си, въпреки че всичко останало в мрежата се измени. „За нас“ остава една от най-посещаваните страници в сайтовете.

Време е тя да навлезе в съвременността. 

Въпреки че е една от най-важните, „За нас“ не получава вниманието, което заслужава важността й, коментира в американското списание Entrepreneur специалистът по дигитален маркетинг Ерик Сю. Вместо да си поиграят творчески с нея, много фирми просто пишат и публикуват няколко параграфа описание на дейността им. Някои от тях го правят само, защото има празно пространство за запълване. Слагат текстове, които са скучни или изпълнени със сложни термини от бранша, неразбираеми са клиента, който ще влезе в страницата, за да научи нещо повече за марката и бизнеса. Хората, търсещи в интернет, стават все по-вече. Маркетолози посочват, че потребителите винаги проверяват стоките и производителите в мрежата, преди да решат да отделят малко повече пари за по-голяма и дългосрочна покупка.

Въпреки това, в „За нас“ липсва ангажиращо съдържание, което да ги задържи на страницата и да помогне да бъде подобрен корпоративния имидж.

Как да бъде усъвършенствана? Ерик Сю съветва следното.

Бъдете в синхрон с характера на сайта си. Ако страниците, в които описвате продуктите си, са забавни, защо да пишете само сух текст в „За нас“? Какъвто и имидж да сте създали чрез сайта си, страницата „За нас“ правябва да й отговаря. Само така ще увеличите потока между нея и всички останали и ще предотвратите възникването на когнитивен дисонанс.

Не е задължително написаното в „За нас“ да звучи формално. Може да включите в представянето си снимки и видео. Ангажирайте професионалист да изработи хубави кадри и видеографика, с които да покажете кои сте и какво предлагате. Хората често посещават тази страница, защото искат да разберат повече за лидерите на компанията. Искат да разберат човешкото й лице, също както бизнесът преди 50 години е бил съставен от лични бръснари, лични шивачи и специални магазини.

Те търсят причината да работят с вас, вместо с конкурента ви. Трябва да им я дадете в тази страница. 

От сп. Entrepreneur

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ