Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|„Относно” – най-важното поле в имейл маркетинга
В маркетинга с имейли има едно неотменимо правило: Ако не грабнете потребителите с написаното в полето „Относно”, сте ги изгубили.
Американската компания MailChimp потвърждава това с огромно проучване. Тя сканира чрез специален софтуер 24 милиона имейла, съдържащи общо 22 000 думи. Имейлите били изпратени в САЩ от компании до потребители и потенциални клиенти. Всеки един от тях бил пратен до най-малко 500 души. Писмата били от фирми, които са правили поне 10 маркетинг кампании в миналото. Дори да приемем, че клиентите на MailChimp са малка част от интернет морето на Съединените щати, изводите на проучването са полезни за маркетинга. Те са следните:
Личните обръщения работят. Слагайте първото име и фамилията на получателя в полето „Относно” на имейлите – ще видите, че броят на отворените ви съобщения ще се покачи над средното ниво. Да напишете двете имена на човека е почти двойно по-ефективно от това да напишете само фамилията му и близо четири пъти по-ефективно от това да използвате само първото му име.
По отношение на обръщенията само с първо име, ефектът зависи много от индустрията. Отварянето на имейли от държавната администрация с такова обръщение е сигурно. В сектора на творческите услуги, в който попадат рекламните агенции, ефектът е наполовина. Пращането на мейли от политически партии и политици с обръщение само с първо име в „Относно” е определено от американското проучване като „по-малко ефективно”, а може и да създаде истинска пиар катастрофа. В областта на юридическите услуги тази практика отблъсква хората.
Не използвайте прекалено често думата „безплатно”. Тя се счита за една от вълшебните думички в търговската комуникация, която кара хората да отварят съобщенията винаги и навсякъде. По отношение на имейлите обаче добавянето й вече не означава нищо, според MailChimp. Компанията стига до заключението, че тя е помогнала да се повиши степента на реакция към изпратените маркетинг имейли с едва 0.02 пункта. В допълнение, ефективността на думата зависи много от това кой е подателят – дали е фирма за обзавеждане, за търсене на кадри, ресторант, козметичен салон. Индустрията, в чиито имайл маркетинг тя е най-малко ефективна, са недвижимите имоти.
И накрая, винаги поддържайте положителния тон на общуване. Провокирането на емоции в хората чрез заиграване с тяхната чувствителност е стар маркетинг трик. „Незабавно”, „извънредно” и „важно” са думи, които се представят сравнително добре в това отношение. Твърде агресивния тон имейл маркетинга обаче може да снижи степента на реакция от получателите. Оказва се, че тестването и усъвършенстването на всеки дребен детайл от имейл маркетинга – език, снимки, честота на изпращането – става все по-важен.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.