Как бизнес лидерите могат да повишат оперативната ефективност и да стимулират растежа?

Как бизнес лидерите могат да повишат оперативната ефективност и да стимулират растежа?

Днес бизнес лидерите са изправени пред предизвикателството да повишат оперативната ефективност, като същевременно стимулират растежа. Определянето на това къде да се инвестира изисква редица гледни точки, които надхвърлят рамките на един сектор.

Като погледнат по нов начин на собствения си бизнес през призмата на други индустрии и по-широкия пазар, ръководителите на C-Suite могат да идентифицират областите за стратегически растеж, които в крайна сметка ще увеличат лоялността на клиентите.

Свързването на прозренията в различните бизнеси и сектори създава мощен мултиплициращ ефект за компаниите, като отключва експоненциална стойност за заинтересованите страни днес и същевременно показва как да се трансформират за бъдещето на утрешния ден, казва  пред CNBC Кристин Валенте, избрана за главен директор по въпросите на клиентите на EY в Северна и Южна Америка.

"Лидерите трябва да спрат изолирания подход към решаването на проблемите и да разберат взаимовръзките, вълнообразния ефект на всяко решение върху по-широката организация", казва Валенте. "Мислете за това като за бизнес ясновидство.

Намиране на мултипликатори на силата

Трикът, казва Валенте, е да идентифицирате възможностите за растеж през призмата на други сектори, които могат да имат мултиплициращ ефект върху цялостната ви стратегия.

Разгледайте случая на автомобилен производител. В своята същност бизнесът може да изглежда, че изисква само традиционни производствени умения. Но автомобилният сектор включва и редица други потенциални точки на контакт с потребителите, включително:

Тези допълнителни услуги дават възможност на компаниите да разширят основното си портфолио, за да завладеят по-голяма част от портфейла и съзнанието на потребителите.

Тази стратегия изисква от лидерите да имат задълбочени познания не само за собствения си бизнес, но и за другите бизнеси и сектори, в които се стремят да навлязат. Чрез извличане на прозрения и ангажиране с други сектори и индустрии лидерите могат по-добре да разберат къде искат да се разширят и да идентифицират потенциални партньори, които да им дадат възможност.

"В конвергенцията има сила за преосмисляне и увеличаване на стойността", казва Валенте. "В EY знаем какво се случва в бизнеса на нашите клиенти и се стремим да свържем това, което се случва в техния сектор, след което намираме възможности в други индустрии и на по-широкия пазар."

Движение напред

Възможностите за сближаване на сектори ще бъдат различни за всяко предприятие и всяка индустрия. За да открият своите, лидерите трябва да се съсредоточат върху три неща:

  • Разработване на стратегии, които разграничават тяхната марка и повишават оперативната ефективност
  • Идентифициране на възможности за разширяване на стойностното предложение на техния бизнес отвъд традиционния му секторен обектив, за да се удовлетворят нуждите на клиентите и да се повиши лоялността
  • Да останат верни на стратегическата си програма и да се фокусират върху конвергенцията като възможност за печеливш растеж

"Ако съм главен изпълнителен директор или финансов директор, искам да се уверя, че имам бизнес партньори в моята екосистема, които ми носят разнообразен набор от идеи, които мога да използвам, за да катализирам стойността в моята организация", казва Валенте. "Именно оттам ще дойде следващата еволюция на моя бизнес. Това е сътрудничеството, необходимо за насърчаване и отключване на растежа."

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ