Кока-Кола ХБК България обяви две нови ключови назначения

Кока-Кола ХБК България обяви две нови ключови назначения

Кока-Кола ХБК България обявява две нови ключови назначения в ръководния си екип, като част от своята дългосрочна стратегия за развитие на таланти и укрепване на лидерските си позиции на пазара. С тези промени, най-големият производител на напитки в страната подчертава своя ангажимент към предоставянето на възможности за кариерен растеж и вътрешно развитие на членовете на екипа си, като същевременно продължава да насочва усилията си към развитие на иновативен и устойчив бизнес.

Йордан Славов, който понастоящем заемаше позицията директор „Нови бизнеси - кафе и алкохолни напитки“, ще бъде новият търговски директор на Кока-Кола ХБК България. Той поема позицията от Явор Стефанов, който в началото на октомври пое ролята на генерален директор на компанията. Славов е част от екипа на Кока-Кола ХБК България от 2008 г. и през годините е заемал редица ръководни роли както с маркетинг насоченост, така и в направление продажби. Като директор „Ключови клиенти“ и „Регионален търговски директор“, той отбеляза впечатляващи постижения, сред които постигането на най-висок резултат за ангажираност в региона си и сериозен ръст на приходите в отдела за ключови клиенти. В последната си роля, Йордан и екипът му успешно лансираха марките от портфолиото на Bacardi и затвърдиха водещата позиция на водка Finlandia на българския пазар.

„Изключително благодарен съм за възможностите, които Кока-Кола ХБК България винаги ми е давала през годините, както и за доверието да поема поста търговски директор. Пред нас стоят редица предизвикателства и същевременно огромни възможности за растеж и съм убеден, че заедно с талантливия ни и мотивиран екип ще продължим да надграждаме успехите, които постигнахме до момента.“, сподели Йордан Славов.

На мястото на Йордан Славов като директор „Нови бизнеси - кафе и алкохолни напитки“ застава Мария Каранедева, която до момента бе регионален директор продажби в компанията. Мария се присъединява към Кока-Кола ХБК България през 2010 г. и е сред доказаните лидери в екипа - с богат опит в продажбите, модерната търговия и развитието на таланти. В досегашната си роля на регионален директор тя ръководи екип от над 90 професионалисти и отговаря за партньорствата със 6 500 клиенти, като внася промяна по отношение на ангажираността на търговските представители и постига значителен напредък в ключови инициативи за подобряване на структурата и процесите в компанията.

„Радвам се, че имам възможността да се присъединя към лидерския екип на компанията и ще дам най-доброто от себе си, за да продължим успешното развитие на две много важни категории, част от нашето 24/7 портфолио, а именно кафе и премиум алкохолни напитки, които са с огромен потенциал за растеж“, заяви Мария Каранедева и допълни: „Портфолиото ни е сред най-силните, богати и гъвкави в сектора на напитките в страната и предлага водещи сред потребителите марки. Нямам съмнение, че заедно с екипа ни ще продължим да ги утвърждаваме на пазара и да създаваме допълнителна стойност за нашите партньори и потребители.“

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Израелският президент призова за глобална борба с антисемитизма
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела