Кока-Кола ХБК България обяви две нови ключови назначения

Кока-Кола ХБК България обяви две нови ключови назначения

Кока-Кола ХБК България обявява две нови ключови назначения в ръководния си екип, като част от своята дългосрочна стратегия за развитие на таланти и укрепване на лидерските си позиции на пазара. С тези промени, най-големият производител на напитки в страната подчертава своя ангажимент към предоставянето на възможности за кариерен растеж и вътрешно развитие на членовете на екипа си, като същевременно продължава да насочва усилията си към развитие на иновативен и устойчив бизнес.

Йордан Славов, който понастоящем заемаше позицията директор „Нови бизнеси - кафе и алкохолни напитки“, ще бъде новият търговски директор на Кока-Кола ХБК България. Той поема позицията от Явор Стефанов, който в началото на октомври пое ролята на генерален директор на компанията. Славов е част от екипа на Кока-Кола ХБК България от 2008 г. и през годините е заемал редица ръководни роли както с маркетинг насоченост, така и в направление продажби. Като директор „Ключови клиенти“ и „Регионален търговски директор“, той отбеляза впечатляващи постижения, сред които постигането на най-висок резултат за ангажираност в региона си и сериозен ръст на приходите в отдела за ключови клиенти. В последната си роля, Йордан и екипът му успешно лансираха марките от портфолиото на Bacardi и затвърдиха водещата позиция на водка Finlandia на българския пазар.

„Изключително благодарен съм за възможностите, които Кока-Кола ХБК България винаги ми е давала през годините, както и за доверието да поема поста търговски директор. Пред нас стоят редица предизвикателства и същевременно огромни възможности за растеж и съм убеден, че заедно с талантливия ни и мотивиран екип ще продължим да надграждаме успехите, които постигнахме до момента.“, сподели Йордан Славов.

На мястото на Йордан Славов като директор „Нови бизнеси - кафе и алкохолни напитки“ застава Мария Каранедева, която до момента бе регионален директор продажби в компанията. Мария се присъединява към Кока-Кола ХБК България през 2010 г. и е сред доказаните лидери в екипа - с богат опит в продажбите, модерната търговия и развитието на таланти. В досегашната си роля на регионален директор тя ръководи екип от над 90 професионалисти и отговаря за партньорствата със 6 500 клиенти, като внася промяна по отношение на ангажираността на търговските представители и постига значителен напредък в ключови инициативи за подобряване на структурата и процесите в компанията.

„Радвам се, че имам възможността да се присъединя към лидерския екип на компанията и ще дам най-доброто от себе си, за да продължим успешното развитие на две много важни категории, част от нашето 24/7 портфолио, а именно кафе и премиум алкохолни напитки, които са с огромен потенциал за растеж“, заяви Мария Каранедева и допълни: „Портфолиото ни е сред най-силните, богати и гъвкави в сектора на напитките в страната и предлага водещи сред потребителите марки. Нямам съмнение, че заедно с екипа ни ще продължим да ги утвърждаваме на пазара и да създаваме допълнителна стойност за нашите партньори и потребители.“

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ