Най-досадните фрази от мениджмънта

Най-досадните фрази от мениджмънта

„Да мислиш извън рамки” (“thinking outside the box”) и „да се придвижим напред” (“going forward”) са две от най-дразнещите мениджърите фрази според ново проучване от Великобритания. За него съобщава „Дейли Мейл”.

Резултатите му се базират на отговорите на 2000 бизнес ръководители в Обединеното кралство. Участниците са посочили най-досадните клишета от мениджмънт жаргона, който служителите им употребяват. Както и това, което не харесват в поведението на офис работниците.

За друга дразнеща фраза в страната е сочена “lets touch base”, която означава, приблизително, „да се видим утре, за да обсъдим решението ви”, казана от търговец на потенциален клиент. Тези заучени фрази са безсмислени и хората наоколо често не могат да ги разберат, казват участвалите в допитването мениджъри.

Сред неприятните навици на служителите са сочени изпращането на имейл до шефа, когато той се намира в същата стая или е седнал на бюрото отпред. Както и оставянето на неподдържано, мръсно и разхвърляно бюро след обяд на него.

„Кошмарният служител” според тях има дълъг списък от провинения, сочи докладът от изследването на британския Институт за лидерство и мениджмънт. Сред постъпките, които правят лошо впечатление, са закъсняването за работа всяка сутрин, твърде честите почивки за цигара, пристигането в офиса, когато човек е болен, вместо той да остане у дома. Особено лошо впечатление правят и клюкарстването за колеги и опитите те да бъдат дискредитирани, воденето на децата в офиса и откритото обсъждане в него на конфиденциални работни въпроси.

Номер едно в тази своеобразна антикласация е закъсняването за работа. Близо две трети от мениджърите казват, че намират редовните закъснения за срещи рано сутрин на колегите си най-дразнещото нещо в поведението им в работния живот.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ