Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-досадните фрази от мениджмънта
„Да мислиш извън рамки” (“thinking outside the box”) и „да се придвижим напред” (“going forward”) са две от най-дразнещите мениджърите фрази според ново проучване от Великобритания. За него съобщава „Дейли Мейл”.
Резултатите му се базират на отговорите на 2000 бизнес ръководители в Обединеното кралство. Участниците са посочили най-досадните клишета от мениджмънт жаргона, който служителите им употребяват. Както и това, което не харесват в поведението на офис работниците.
За друга дразнеща фраза в страната е сочена “lets touch base”, която означава, приблизително, „да се видим утре, за да обсъдим решението ви”, казана от търговец на потенциален клиент. Тези заучени фрази са безсмислени и хората наоколо често не могат да ги разберат, казват участвалите в допитването мениджъри.
Сред неприятните навици на служителите са сочени изпращането на имейл до шефа, когато той се намира в същата стая или е седнал на бюрото отпред. Както и оставянето на неподдържано, мръсно и разхвърляно бюро след обяд на него.
„Кошмарният служител” според тях има дълъг списък от провинения, сочи докладът от изследването на британския Институт за лидерство и мениджмънт. Сред постъпките, които правят лошо впечатление, са закъсняването за работа всяка сутрин, твърде честите почивки за цигара, пристигането в офиса, когато човек е болен, вместо той да остане у дома. Особено лошо впечатление правят и клюкарстването за колеги и опитите те да бъдат дискредитирани, воденето на децата в офиса и откритото обсъждане в него на конфиденциални работни въпроси.
Номер едно в тази своеобразна антикласация е закъсняването за работа. Близо две трети от мениджърите казват, че намират редовните закъснения за срещи рано сутрин на колегите си най-дразнещото нещо в поведението им в работния живот.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.