UNIFY - инвестиция в бъдещето

UNIFY - инвестиция в бъдещето

Високотехнологичен учебен център е на разположение на студентите от Нов български университет от началото на тази година. Модерната зала е изградена в партньорство с UNIFY - един от световните лидери за комуникационен софтуер и услуги, и е реален пример за успешно партньорство между бизнеса и образователната система в страната.

"Идеята на този проект е студентите да получат практически опит в реални условия. Ние като компания разполагаме с много ценен опит и искаме да мултиплицираме този актив в учебна среда. По този начин теоретичните знания ще се срещнат с практиката от реалната бизнес среда, защото учебният център на практика е минивариант на действащ офис на UNIFY, който предлага интегрирани комуникационни решения за бизнеса, обясни Явор Ганчев, тийм лидер в UNIFY Service Centre.

UNIFY България стои зад цялостното изграждане на учебния център: инфраструктурата, инсталацията и конфигурацията на решенията, предлагани от компанията - най-актуалните технологии на глобалния телекомуникационен пазар. Съчетават Voice over IP с така наречените Unified Communications приложения.

Като част от програмата се изпълнява и обучение на самите преподаватели в НБУ. Следващата стъпка е заедно специалисти от UNIFY и вече сертифицираните преподаватели да изготвят практически насочени учебни модули, които да бъдат вградени в съществуващите учебни дисциплини. Крайната цел е в учебната програма на департамент "Телекомуникации" да се включат практически занятия, максимално близки до дейностите, които ще изпълняват студентите в реална работна среда след дипломирането си.

"Разглеждаме този проект като сериозна инвестиция в бъдещето на следващото поколение знаещи и можещи специалисти в сферата на съвременните телекомуникации. Вярваме, че със знанията от НБУ и съвременните технологични решения на UNIFY те ще бъдат много по-подготвени да отговорят на изискванията на бизнеса и ще имат по-добър шанс за успешна професионална реализация", каза при откриването на залата Методи Георгиев, директор "Глобално клиентско обслужване" за Централна и Източна Европа и управител на UNIFY за България и Румъния.

От сп. "Мениджър"

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ