Идейна печатна реклама от колумбийската школа


Иновациите в печатната реклама са рядко срещани. Затова, когато са истински идейни и добре изпълнени, събират овациите на маркетинг наблюдатели от целия свят.

Последният пример за иновативна реклама във вестник идва от Колумбия. Сайтът Design Taxi го представя. Става дума за реклама на местната марка кухненско обзавеждане Corona, скрита в печатна страница, която привидно е пълна само с кратки обяви. Рекламата е изработена елегантно, с майсторски предпечат. Тя манипулира вестникарските колони и всъщност, това, с което впечатлява еq че създава зрителна илюзия. В страницата с обявите пред читателя се открива скрита триизмерна кухня. Посланието е „Кухнята, която си представяте, е в HiperCentro Corona”. 

Рекламата е дело на колумбийския криейтив директор на местната агенция BBDO Фелипе Салазар. Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
София влиза за първи път в престижна класация на PwC за европейските имотни пазари
Сирия се присъединява към водената от САЩ коалиция срещу „Ислямска държава“
Италианската кухня може да стане част от световното културно наследство на ЮНЕСКО
САЩ призовават съюзниците от НАТО да спрат да купуват руска енергия