Идейна печатна реклама от колумбийската школа


Иновациите в печатната реклама са рядко срещани. Затова, когато са истински идейни и добре изпълнени, събират овациите на маркетинг наблюдатели от целия свят.

Последният пример за иновативна реклама във вестник идва от Колумбия. Сайтът Design Taxi го представя. Става дума за реклама на местната марка кухненско обзавеждане Corona, скрита в печатна страница, която привидно е пълна само с кратки обяви. Рекламата е изработена елегантно, с майсторски предпечат. Тя манипулира вестникарските колони и всъщност, това, с което впечатлява еq че създава зрителна илюзия. В страницата с обявите пред читателя се открива скрита триизмерна кухня. Посланието е „Кухнята, която си представяте, е в HiperCentro Corona”. 

Рекламата е дело на колумбийския криейтив директор на местната агенция BBDO Фелипе Салазар. Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Снаряд избухна над кортежа и охраната на вицепрезидента Джей Ди Ванс в Калифорния
Зеленски не харесва Будапеща като място за среща на върха с Путин, но би присъствал
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
„Файненшъл таймс“: Тръмп е призовал Зеленски да приеме условията на Путин за край на войната
Шефът на НСИ: Над 41% е натрупаната за 5 години инфлация
Страните от ЕС се споразумяха постепенно да прекратят вноса на руски газ до 1 януари 2028 г.
Актьорът Роуън Аткинсън продва на търг Jaguar-а си, участник в сериал за Мистър Бийн
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 20 до 26 октомври