Липсата на защита на личните данни кара 45% от хората в САЩ да избягват пазаруването онлайн
Въпреки че остават главно неотразени, през последната година атаки с масивни мащаби поразиха редица компании, някои от които изгубиха милиони записи потребителски данни. На всичко това не помагат и единичните случаи с измами, кражби, зловреден софтуер, който шпионира потребителите или наболелия проблем с вирусите, криптиращи съдържанието на потребителския компютър и настояващи за откуп.
След като завърши обработката на данните от миналогодишните си проучвания, министерството на търговията на САЩ обяви, че над 45% от домакинствата се въздържат от онлайн пазаруването, изразяването на мнение в социалните мрежи и онлайн банкирането. Като причини биват изброени наблюдението от правителството, кражбата на самоличност и събирането на данни от обслужващите фирми.
Дали това ще навреди на онлайн търговията в дългосрочен план не може да се каже още, тъй като не са докладвани драматични дългосрочни спадове в приходите на водещите компании от бранша. За сметка на това през 2015-та година се наблюдаваше 10% спад в продажбите от най-голямото събитие за САЩ – черния петък. За другите засегнати от публичното мнение сфери – банкирането и участието в социални платформи също няма драматичен спад.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.