Leader's Hub БРОЙ /// Мениджър 06/24
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Случаят със служителя, който се оплаква от своя пряк шеф
Как трябва да се постъпи в тази ситуация?
Случаят със служителя, който се оплаква от своя пряк шеф

Как трябва да се постъпи в тази ситуация?


Вече три години Кирил Т. работи в голяма компания, в която повечето колеги не се познават. Неговият отдел е от седем души. От два месеца прекият му ръководител се държи студено и грубо с него, а през последните седмици Кирил дори усеща психологически тормоз от негова страна. За разлика от останалите му шестима колеги прекият ръководител постоянно повишава очакванията си за качеството и количеството на работата именно към Кирил. Всичко това допълнително стресира Кирил, който подава сигнал за влошена работна атмосфера към HR отдела на компанията. Как трябва да се постъпи в тази ситуация?
Направете неформални срещи с членовете на екипа извън офиса
Александра Методиева, мениджър „Щастие“ в инвестиционния холдинг „Оушън Инвестмънтс“
За да се стигне до този казус, са налице две основни грешки – липса на установена добре функционираща и устойчива култура на работното място, както и липса на ефективна комуникация ведно с навременна обратна връзка. В подобна ситуация е много важно на първо място да се анализира същността на проблема. Моят съвет е да се направят неформални срещи с членовете на екипа, като препоръчвам извън офисната среда. Разходка в парка или чаша кафе извън сградата съ...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
казус
лидерство
мениджмънт
служител
пряк ръководител